رئیس پلیس راهور استان همدان از برگزاری مراسم راهپیمایی خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها در معابر عمومی در استان به مناسبت روز ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی فکری، رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: به استحضار همشهریان عزیز می‌رساند با عنایت به دستورالعمل‌های صادره از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و کاهش زنجیزه انتقال ویروس کرونا و با توجه به نحوه راهپیمایی به صورت موتورسیکلت و خودرویی و افزایش حجم تردد‌ها و احتمال وقوع ترافیک سنگین، از همه همشهریان انتظار داریم به منظور اجرای هر چه با شکوه‌تر این مراسم از پارک‌های دوبل و رها کردن خودرو اجتناب کنند.

او افزود: شروع مسیر مراسم حرکت خودرو‌ها از میدان بعثت به سمت میدان جهاد، میدان آرامگاه، بلوار خواجه رشید از روی پل به سمت بلوار کاشانی و در انتها میدان امام زاده عبدالله خواهد بود.

سرهنگ فکری بیان داشت: همچنین مسیر دیگری از میدان آرامگاه به سمت میدان حضرت امام (ره) جهت اجرای حرکت نمادین موتور سواران در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: مسیر حرکت دوچرخه سواران در روز ۲۲ بهمن از میدان هگمتانه به سمت میدان حضرت امام (ره) لحاظ شده است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار