با حضور نماینده ولی فقیه و معاون عمرانی استاندار ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در آیین واگذاری این پروژه با بیان اینکه از ۲۰۰ واحد مسکونی بهره‌برداری شده، ۱۵۲ واحد برای خانوار‌های نیازمند روستایی و ۴۸ واحد دیگر نیز برای خانوار‌های شهری نیازمند استان ساخته‌شده است، افزود: برای ساخت این واحد‌ها ۲۲ میلیارد تومان هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


الهی راد افزود:برای ساخت هر واحد روستایی به طور میانگین ۱۰۰ میلیون تومان صرف شده است.

او یاد آور شد: برای ساخت این واحد‌ها ۴۰ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن،۲۵ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه کمیته امداد،۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض امداد و باقی مانده نیز از محل آورده مددجویان و خیران هزینه شده است.

الهی راد مساحت واحد‌های روستایی احداث شده را به طور میانگین ۶۵ متر عنوان کرد و افزود: کمک خیران و گروه جهادی نیز در اجرای این پروژه‌ها موثر بوده است.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان شمالی نیز در این آیین  به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی برکات بسیاری برای محرومان به همراه داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین نوری ساخت مسکن را یکی از اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: تا کنون نظام بر حسب تکلیف در این حوزه توانسته محرومان بسیاری را خانه دار کند.

او ادامه داد: کمیته امداد نیز تا کنون برای اقشار مختلف، راهکار‌های سازنده‌ای برای ارائه خدمات داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: امیدواریم با کمک هم شاهد توسعه ساخت مسکن محرومان باشیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.