فرماندار چابهار گفت: سفر به چابهار به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع بعدی ممنوع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،رحمدل بامری معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: سفر به چابهار به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع بعدی ممنوع شده و در صورت مشاهده تردد خودرو‌های غیربومی جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال خواهد شد.

او افزود : اعمال محدودیت شدید رفت وآمد در مبادی ورودی و خروجی چابهار به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در حال اجرا است و از ورود هرگونه مهمان در این شهرستان جلوگیری می‌شود.

بامری  با بیان اینکه چابهار هم‌اینک از نظر امکانات بهداشتی و درمانی در وضعیت بدی است و تنها بیمارستان ۱۷۰ تختخوابی آن جوابگوی جمعیت ۷۰۰ هزار نفری از جاسک تا راسک نیست، خاطرنشان کرد: چنانچه با افزایش تردد و هجوم جمعیت شیوع کرونا بیشتر شود در وضعیت بدتر از قرمز از لحاظ شیوع این ویروس قرار خواهیم گرفت.

فرماندار چابهار بیان کرد: روند رو به رشد مبتلایان به ویروس کرونا چابهار را چندی پیش به وضعیت قرمز رسانده بود و حتی مجبور شدیم روزانه آژیر وضعیت قرمز کرونا را از سوی کادر بهداشت و درمان در این شهرستان به صدا درآورده و علاوه بر آن و به همین منظور با تصمیم مشترک شورای تامین و ستاد مبارزه با کرونا تمامی بازار‌ها (بازار منطقه آزاد، دکه بازار، بلوک بازار، جمعه بازار و بازار‌های روز) بجز واحد‌های صنفی عرضه کننده موادغذایی و بهداشتی تعطیل شد.

او گفت: محدودیت‌های تردد در چابهار اعمال می‌شود و هیچ امکاناتی برای پذیرایی از گردشگران در اماکن مختلف این شهرستان نخواهیم داشت.

بامری تاکید کرد: از تمامی مسافرانی که قصد سفر به چابهار را دارند به طور جد درخواست می‌شود از سفر به این شهرستان خودداری کنند و تنها به شهروندان بومی اجازه تردد داده خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار