رئیس کمیسیون فرهنگی -اجتماعی شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: ششمین جشنواره موسیقی نیایش روز‌های هفتم و هشتم اسفند ماه در شهر محمدیه برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، امید منفرد رئیس کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای اسلامی شهر محمدیه گفت:ششمین جشنواره موسیقی نیایش گرامیداشت "اقبال آذر" با هدف اشاعه فرهنگ موسیقی اصیل تشویق و ترغیب هنر موسیقی، ایجاد فضای مناسب رقابتی و تقویت نشاط اجتماعی در شهر محمدیه قزوین برگزار می‌شود.

منفرد با اشاره به اینکه امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی امکان گروه نوازی وجود ندارد،افزود: این جشنواره در روز‌های هفتم و هشتم اسفند ماه امسال به صورت حضوری و بدون تماشاگر و پخش آنلاین در فضای مجازی برگزار می‌شود و و زیرساخت‌های لازم هم برای اجرای زنده جشنواره با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مهیا شده است.

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی نیایش اضافه کرد: در برنامه اجرای نهایی که به صورت حضوری خواهد بود هر هنرمند شرکت کننده می‌تواند دو همراه داشته باشد و شهروندان می‌توانند از طریق فضای مجازی به نشانی Niayesh-music-festival@ و safiranemehr.ir در این جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار