رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در طول ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی دستاورد‌های بزرگی نصیب کشور شد که مهمترین آن تشکیل حکومت علوی و عاشورایی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سخنرانی ویژه ۲۲ بهمن در شهرکرد با بیان اینکه نظام اسلامی در آغاز یک راه بلند، امیدآفرین و نورانی قرار گرفته است گفت: پیروزی‌های بزرگتری در گام دوم انقلاب در انتظار امت اسلامی است.

او افزود: هرچند در گام اول انقلاب پیروزی‌های بیشماری نصیب کشور شد که می‌توان به تثبیت انقلاب اسلامی، پیروزی در دفاع مقدس، مقابله با تهاجم فرهنگی و مقاومت در برابر تحریم‌های اقتصادی دشمن اشاره کرد، اما در گام دوم این پیروزی‌ها پررنگ‌تر می‌شود.


بیشتر بخوانید


سردار سلیمانی اضافه کرد: در طول ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی دستاورد‌های بزرگی نصیب کشور شده که مهمترین آن تشکیل حکومت علوی و عاشورایی است.

او با بیان اینکه حکومت اسلامی حکومتی متفاوت از دموکراسی‌های غربی است ادامه داد: دموکراسی‌های غربی سلطه زر و زور را اعمال می‌کنند، اما برای نخستین بار مردم‌سالاری دینی با اندیشه‌های امام راحل توسط ملت ایران ایجاد شد و جمهوری اسلامی شکل گرفت.

سردار سلیمانی، خودباوری ملت‌های جهان اسلام را از دیگر دستاورد‌های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: پیروزی‌های جبهه مقاومت متاثر از انقلاب اسلامی و الگوگیری از جمهوری اسلامی در سایه تفکر ناب بسیج شکل گرفت.

او افزود: انقلاب اسلامی ایران بر آن است تا در گام دوم کار‌های باقیمانده از گام نخست را با استفاده از تجربه‌های تاریخی در میدان‌های علم و دانش، معنویت و اخلاق، استقلال و آزادی، اقتصاد و سبک زندگی دینی، محقق کند.

سلیمانی، تحقق تمدن نوین اسلامی را از اهداف مهم گام دوم انقلاب عنوان و اضافه کرد: انقلاب اسلامی درصدد است تا الگویی به تمام معنا عزت‌آفرین و باعظمت در برابر چشمان ملت‌های دنیا قرار دهد چراکه چشم امید ملت‌های آزاده جهان به انقلاب اسلامی است.

او ادامه داد: مدیریت الهی، ولی فقیه در طول ۴۲ سال از انقلاب اسلامی خواب را از چشمان دشمنان ملت ربوده و کشور را در ادامه این مسیر با راهبرد مقاومت فعال مقابل هجمه‌ها و جنگ‌افروزی‌های دشمن به سلامت عبور می‌دهد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه روز‌های خوبی در انتظار ملت ایران است گفت: با رفع مشکلات کنونی با همت مسئولان و با وحدت و انسجام مردم و رهبری، ولی فقیه این مسیر را با موفقیت طی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار