نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: مردم ایران اسلامی با پیروزی ملت ایران در ۲۲ بهمن ۵۷، در مسیری قرار گرفتند که اکنون مورد رضایت دشمنان و استکبار جهانی نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد  روز چهارشنبه در اجتماع مردم خرم آباد در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن گفت: مسیر مردم ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد تحولاتی در ایران ایجاد شود.

او افزود: نسلی که در آن تاریخ حماسه آفرید و ۲۲ بهمن ۵۷ را رقم زد، نسلی که حماسه هشت سال دفاع مقدس را با موفقیت سپری کرد، دانش و تجربه خود را به نسل جدید انتقال داد و آمریکای متجاوز و مزدورانش را در منطقه زمین گیر کرد، مورد پسند آمریکا و استکبار جهانی نیست.

نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن تقدیر از مردم خرم آباد که در بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صحنه آمده اند اظهار داشت: ۲۲ بهمن ۹۹ با گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب همچنان در تاریخ همه آزادگان جهان می درخشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: پیام دهه فجر، کار و تلاش و خدمات رسانی بی منت به مردم به خصوص اقشار محروم، اتحاد کامل، وحدت و هوشیاری برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی تحت تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری، همت و کار مضاعف، کار متراکم، مدیریت جهادی و بهره گیری از همه ظرفیت های مادی و معنوی برای عزت و شکوه ایران اسلامی است.

او گفت: با یاری خداوند متعال، به کمک شما نیروهای انسانی دانا و توانا و بهره گیری از فرهیختگان و برجستگان، استان را خواهیم ساخت و آینده پرافتخار و روشنی را رقم خواهیم زد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا محمدی
۱۲:۱۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
هشتک مرگ بر آمریکا