محمد سرشار با انتشار توئیتی در صفحه کاربری خود از HD شدن شبکه کودک در تلوبیون خبر داده و با میثم مطیعی گفت‌وگویی مجازی انجام داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سرشار مدیر شبکه کودک (پویا و نهال) با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود از HD شدن این شبکه در تلوبیون خبر داد وبه دنبال آن میثم مطیعی مداح اهل بیت (ع) که مدتی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در خانه قرنطینه بود، ضمن تشکر از مدیر این شبکه به منظور تغییرات بصری، در توئیتر پاسخ داد.

محمد سرشار در توئیتر نوشت: 

"خبر خوب اینکه امروز پخش اینترنتی شبکه کودک در تلوبیون، اچ‌دی (HD) شد. به امید خدا در گام بعدی، بایگانی برنامه‌های شبکه نیز با کیفیت HD در دسترس قرار خواهد گرفت. از تلاشهای جوانان تلوبیون برای تحقق این اتفاق شیرین، متشکرم."

میثم مطیعی در پاسخ به این پست نوشت:

"ابتلا به کرونا فرصتی بود که به اندازه کل عمرم تلویزیون نگاه کنم. حرکت رو به جلو، تغییرات مفید و برنامه‌سازی‌های جذاب و در عین حال هدفدار شبکه پویا و نهال خیلی خوب و واضح به چشم میاد. خداقوت به شما و دوستان مومن شبکه، که شبانه روزی برای ساختن نسل آینده در تلاش هستید."

در ادامه این گفت‌وگوی مجازی مدیر شبکه کودک نوشت: "سلام برادر. الحمدلله که سلامتی حاصل شد. حالا که این تجربه خوب رو داشتید، رهایش نکنید و با بچه‌ها، شبکه کودک را باز هم ببینید!"

در ادامه توئیت محمد سرشار مدیر شبکه کودک و گفت‌وگوی مجازی با میثم مطیعی را مشاهده می‌کنید:

توئیت محمد سرشار

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار