عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در قزوین گفت:انقلاب اسلامی، انقلاب اخلاق بود و موجب شگفتی همه دنیا و خشم دشمنان شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی قزوین گفت: انقلاب اسلامی معجزه‌ای در ظلمت کده دوران طاغوت بود و توانست جای خود را در میان تفکر‌های بسته باز کند.

مظفر بیان کرد: دشمن با هزینه‌های بسیار و دور نگه داشتن امام از ملت قصد داشت جلوی این انقلاب را بگیرد، اما موفق نشد.

او اضافه کرد: انقلاب اسلامی نظام دو هزار و ۵۰۰ ساله شاهی را در دهم شکست و نظام جمهوری اسلامی را تاسیس کرد، نظامی که دو رکن اسلامیت و جمهوریت را پایه گذاشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ملت ایران همه سرمایه خود را وقف انقلاب اسلامی کرده اند و نگذاشتند تا مسیر این انقلاب منحرف شود.

او اضافه کرد: امروز مردم علیرغم همه فشار‌هایی که تحمل می‌کنند، اما این انقلاب و نظام ایستاده اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن با تحریم‌ها و تهدید‌ها قصد براندازی این نظام را دارد، ولی با بصیرت و آگاهی مردم این نظام همچنان با قوت باقی است و جای خود را هر روز بیشتر باز می‌کند.

مظفر افزود: تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و استقلال از دست آورد‌های پیروزی انقلاب اسلامی است.

او اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران محل امید و آرزوی افراد حق گرای دنیا شده و به گفته خودشان انقلاب اسلامی ایران پرچم آمریکارا به خاک کشیده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بخشی از خواسته‌های مردم محقق نشد و این به خاطر دشمنی‌های استکبار و کم کاری برخی از مدیران است.

مظفر افزود: مسئولان باید بدانند که آمریکا جز سرنگونی نظام ما هدفی ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.