بیانیه گام دوم سرلوحه نخبگان و مدیران باشد

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین کشور از نخبگان، مدیران و مسئولان خواست بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کارشان قرار دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین کشور در مراسم ۲۲ بهمن در حسینیه جماران بیرجند گفت : از نخبگان، مدیران و مسئولان می خواهم بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کارشان قرار دهند زیرا رهبر فرزانه در این بیانیه، انقلاب را پدیده‌ای زنده، با اراده، همواره دارای انعطاف و آماده تسطیح اشتباه خود توصیف می‌کند.

او با بیان اینکه بر اساس این بیانیه، انقلاب به دشمنان خود به شدت حساس است، افزود: انقلاب قدرتمند، مهربان، با گذشت، جوانمرد بوده و بعد از حمله دشمن از خود دفاع کرده و ضربه محکم را فرود می‌آورد.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی با بیان اینکه انقلاب مظلوم بوده و باید خوب به دنیا معرفی شود، گفت: یکی از شاخص‌های مظلومیت انقلاب این است که دوستان انقلاب مهارت معرفی آن را نداشته و دشمنان هر آنچه توانسته‌اند، علیه آن تبلیغ کردند.

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین کشور  انقلاب را انفجار نور و حقیقت دانست و بیان کرد : انقلاب به ظهور حضرت مهدی منتهی می‌شود و اگر خود را همسو با ارزش‌های هشت گانه آن نکنیم، از قافله عقب می‌مانیم.

او با بیان اینکه خون شهدا ضامن پیروزی انقلاب است، گفت: انقلاب خواب را از چشمان دشمن ربوده و نمی‌خواهند به الگویی برای جهان تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی افزود :این انقلاب تنها سیاسی، مردمی، اجتماعی، شورش و خیزش عمومی نبود چراکه در طراحی پروردگار و مهندسی خداوند، انقلاب اسلامی برای ظهور حضرت حجت (عج) زمینه سازی می‌کند.


بیشتر بخوانید

قدردانی از خلق حماسۀ عظیم نمایش وحدت مردم انقلابی در راهپیمایی


نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان کشور انقلاب را یک معجزه الهی دانست و گفت: انقلاب دارای حرکتی فوق بشر بود و پیروزی آن در دستگاه محاسباتی هیچ دوست و دشمنی نمی گنجید.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی گفت : سوره مائده از سوره‌های آخری است که بر پیامبر نازل شده و آیات ۵۴ تا ۵۶  انقلاب اسلامی و راه را برای ما معرفی می کند.

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین کشور افزود : در این سوره خداوند دشمن اصلی دوست ونقشه راه را معرفی می کند و به سازشکاران نهیب می‌زند و می گوید کسانی که به دنبال برادری و عهد اخوت با بیگانگان هستند از اسلام خارج می‌شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۵۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
اگر همه به بیانیه گام دوم عمل کنند کشور از این وضعیت خارج می شه