مدیر کل تعزیرات حکومتی قم از کشف محموله ابزارآلات قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در محور مواصلاتی قم به تهران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،  به نقل از اداره کل تعزیرات حکومتی قم،مهدی ریاضی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: ماموران بازرسی حین کنترل خودرو‌های عبوری مستقر در محور مواصلاتی قم به تهران از اقدام قاچاقچیان مبنی بر انتقال محموله قاچاق با یک دستگاه خودروی سواری پژو مطلع شدند.

او افزود: توقیف خودروی مذکور، پس از بازرسی، مقادیر قابل توجهی انواع لوازم و ابزارآلات کار به ظن قاچاق به ارزش ۱,۳۴۴,۰۹۷,۱۰۸ ریال کشف و مراتب طی گزارشی جهت سیر مراحل رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم اعلام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم افزود: با تشکیل پرونده، شعبه دوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم با توجه به گزارش مرجع کاشف، اظهارات و اقاریر صریح متهم مبنی بر مالکیت کالا‌های مکشوفه و عجز از ارائه مدارک مثبته گمرکی، متهم را علاوه بر ضبط کالا‌های مکشوفه قاچاق، با احتساب جزای نقدی بدل از ضبط خودرو، جمعاً به مبلغ ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود.

او گفت: بر اساس قانون کالا‌های مکشوفه تحویل اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار