هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال، امروز با برگزاری ۶ دیدار و به صورت هم‌زمان در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه با برگزاری ۶ دیدار و به صورت هم‌زمان از ساعت ۱۵ در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود.

در این هفته، ۲ تیم مدعی مس سونگون و گیتی پسند اصفهان بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده اند.

برنامه کامل مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

کراپ الوند قزوین _ شهروند ساری/ ساعت ۱۵/ سالن یادگار امام (ره) قزوین

در اولین مسابقه حساس این هفته، ۲ تیم کراپ الوند قزوین و شهروند ساری به مصاف هم می روند. این دیدار به میزبانی کراپ و در سالن بدون تماشاگر یادگار امام (ره) قزوین برگزار می شود. کراپ هفته گذشته بازی نداشت و با قرعه استراحت رو به رو بود. به همین دلیل با آمادگی بالایی مقابل حریف مازندرانی خود قرار خواهد گرفت.

از سوی دیگر تیم شهروند ساری در این فصل و در بیشتر بازی ها دچار نوسان بوده است. ساروی ها در بازی هفته گذشته خود برابر تیم مقاومت البرز قرار گرفتند و در پایان با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب حریف کرجی خود شدند. حال شهروند برای جبران این نتیجه با تمام توان به مصاف کراپ خواهد رفت.

مقاومت البرز _ شهید منصوری قرچک/ ساعت ۱۵/ سالن انقلاب کرج

در دیگر بازی مهم این هفته، تیم های مقاومت البرز و شهید منصوری قرچک رو به روی یکدیگر قرار می گیرند. این بازی به میزبانی مقاومت و در سالن بدون تماشاگر انقلاب کرج برگزار می شود. مقاومت البرز در دیدار هفته گذشته خود در ساری به مصاف شهروند رفت و در پایان توانست این تیم را شکست بدهد. مقاومت با این برتری موفق شد شانس خود را برای صعود به مرحله بعد افزایش دهد.

طرفی دیگر تیم شهید منصوری است که این فصل کم حاشیه نداشته و حتی مدیران این باشگاه تا آستانه واگذاری امتیاز این تیم جلو رفتند و می خواستند در رقابت های نیم فصل دوم حضور پیدا نکنند؛ اما به هر شکل مشکلات این تیم حل و شهید منصوری در لیگ برتر ماندنی شد. کار این تیم در بازی برابر مقاومت البرز بسیار سخت خواهد بود.

اهورای بهبهان _ مجتمع فردوس قم/ ساعت ۱۵/ سالن علی ابن ابی‌طالب (ع) بهبهان

یکی دیگر از بازی های این هفته را ۲ تیم اهورای بهبهان و مجتمع فردوس قم برگزار می کنند. این مسابقه به میزبانی اهورا و در سالن بدون تماشاگر علی ابن ابی‌طالب (ع) بهبهان برگزار می شود. هر ۲ تیم در این فصل موفق شده‌اند نتایج خوبی را کسب کنند و پیش بینی می شود بازی فردای این ۲ تیم از جذابیت های بالایی برخوردار باشد. اهورا در بازی هفته گذشته خود برابر تیم شهید منصوری قرچک قرار گرفت و در پایان با تساوی ۲ - ۲ برابر حریف خود متوقف شد.

تیم مجتمع فردوس قم هم به مصاف گیتی پسند اصفهان رفت و با وجود این که تا ثانیه های پایانی پیروز مسابقه بود، اما به دلیل کم تجربگی بازیکنانش از گیتی پسندی ها شکست خورد.

فرش آرای مشهد _ سن ایچ ساوه/ ساعت ۱۵/ سالن شهید بهشتی مشهد

شاید مهم ترین و حساس ترین بازی این هفته را بتوان جدال بین فرش آرای مشهد و سن ایچ ساوه دانست. هر ۲ تیم امسال جزء مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی به حساب می آیند.

دیدار رفت این ۲ تیم با پیروزی سن ایچ به پایان رسید و حالا فرش آرا می خواهد جبران مافات کرده و با شکست ساوجی ها شانس خود را برای صعود به مرحله بعد بالا ببرد.

دیدار تیم های فرش آرای مشهد و سن ایچ ساوه، در سالن بدون تماشاگر شهید بهشتی مشهد برگزار می شود. فرش آرا در بازی هفته گذشته خود برابر تیم ملی حفاری اهواز قرار گرفت و در پایان موفق شد این تیم را شکست بدهد. تیم سن ایچ ساوه هم قرار بود به مصاف ایمان شیراز برود، اما به دلیل حاضر نشدن تیم ایمان، این دیدار لغو و نتیجه مسابقه هم ۳ بر صفر به سود سن ایچ اعلام شد.


بیشتر بخوانید 


راگای تهران _ ملی حفاری اهواز/ ساعت ۱۵/ سالن حرم مطهر شهر ری

در دیگر بازی مهم این هفته تیم‌های راگای تهران و ملی حفاری اهواز به مصاف هم می‌روند. این دیدار به میزبانی راگا و در سالن بدون تماشاگر حرم مطهر شهر ری برگزار می‌شود. راگا که امسال برای اولین بار در لیگ برتر حضور پیدا کرده است، تا قبل از شروع هفته دهم موفق شده نتایج خوبی را به دست آورد. شاگردان محمد کشاورز در تیم راگا بسیار امیدوار هستند که بتوانند در ۳ دیدار باقی مانده خود در لیگ بیشترین امتیاز را کسب کرده و به مرحله دوم صعود کنند.

سوی دیگر تیم ملی حفاری اهواز قرار دارد که تا الان نتوانسته است انتظارات را برآورده کند. آن‌ها در بیشتر مسابقات نیم فصل اول شکست خورده اند و حالا می‌خواهند نتایج بد نیم فصل اول را جبران کرده و فصل را با عملکرد خوب به پایان برسانند. ملی حفاری در بازی هفته گذشته برابر تیم فرش آرا شکست خورد و راگای تهران هم بازی نداشت و با قرعه استراحت رو به رو شده بود.

ایمان شیراز _ بازار‌های روز کوثر اصفهان/ ساعت ۱۵/ سالن شهید ابوالفتحی شیراز

آخرین مسابقه این هفته را ۲ تیم کوثر اصفهان و ایمان شیراز برگزار می‌کنند. این بازی به میزبانی کوثر و در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار می‌شود. هر ۲ تیم امسال در شرایط بسیار متفاوتی قرار دارند و به نظر می‌رسد شانس کوثر برای پیروزی در این مسابقه بیش از حریف شیرازی خود باشد. تیم کوثر اصفهان در بازی هفته گذشته برابر تیم مس سونگون با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد و  ایمان شیراز هم به دلیل برخی مشکلات مالی برابر تیم سن ایچ ساوه حاضر نشد و نتیجه بازی ۳ بر صفر به سود سن ایچ اعلام شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار