جام حذفی فوتبال فرانسه با برگزاری ۵ دیدار و به صورت هم‌زمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، امروز و در چارچوب مرحله دوم مسابقات جام حذفی فوتبال فرانسه ۵ دیدار به صورت هم‌زمان از ساعت ۱۷:۱۵ برگزار شدند و تیم های تولوز ، مارسی ، لانس ، مون پلیه و موناکو با پیروزی مقابل حریفانشان به مرحله بعدی این مسابقات صعود کردند .

بوردو صفر - تولوز ۲

تیم‌های فوتبال بوردو و تولوز در مرحله دوم جام حذفی فوتبال فرانسه به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی تیم تولوز که در لیگ ۲ فوتبال فرانسه بازی می‌کند مقابل حریف لیگ یکی خود به اتمام رسید.

گل‌های تیم تولوز را بویاو و آنتیسته به ترتیب در دقایق ۳۹ و ۵۷ به ثمر رساندند.

اوسر صفر - مارسی یک

تیم‌های فوتبال اوسر و مارسی در مرحله دوم جام حذفی فوتبال فرانسه به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی تیم مارسی و با نتیجه یک بر صفر به اتمام رسید.

تک گل پیروزی بخش تیم مارسی را در این بازی بندتو در دقیقه ۵۴ به ثمر رساند.

نانت ۲ - لانس ۴

تیم‌های فوتبال نانت و لانس در مرحله دوم جام حذفی فوتبال فرانسه به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی پر گل تیم لانس به پایان رسید. گل‌های تیم لانس را در این بازی کورتین در دقایق ۲۷ و ۳۹، دو کوره در دقیقه ۳۶ و کالیموندو در دقیقه ۵۸ به ثمر رساندند. گل‌های تیم نانت را هم بامبا در دقایق ۲۴ و ۶۳ به ثمر رساند.

استراسبورگ صفر- مون پلیه ۲

تیم‌های فوتبال استراسبورگ و مون پلیه در مرحله دوم جام حذفی فوتبال فرانسه به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۲ بر صفر تیم مون پلیه به اتمام رسید. گل‌های این بازی را دلورت و اسکولنیچ در دقایق ۴۶ و ۸۸ برای تیم مون پلیه به ثمر رساندند.

گرنوبیل صفر - موناکو یک

تیم‌های فوتبال گرنوبیل و موناکو در مرحله دوم جام حذفی فوتبال فرانسه به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی یک گله تیم موناکو به اتمام رسید. تک گل شاگردان کواچ در این بازی را استفان یووتیچ در دقیقه ۳۶ به ثمر رساند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار