BBC فارسی در راستای سیاست‌های دروغش مدعی شد که مراسم ۲۲ بهمن امسال بدون اجازه ستاد ملی کرونا برگزار شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،BBC فارسی در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن عصبانی شد و به دروغ گویی روی آورد.

این رسانه انگلیسی در یکی از معدود پست‌های اینستاگرامی خود، مدعی شد «در حالیکه ستاد ملی مقابله با کرونا در ایران پیشتر به دلیل جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا در ایران از لغو راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داده بودند، مراسم امسال به شکل "دوچرخه‌ای- موتوری-خودرویی" برگزار شد.»

دروغ BBC فارسی در روز روشن ۲۲ بهمن

اما این دروغ BBC فارسی در حالی است که مسئولان ستادملی کرونا چندین بار اعلام کردند که امسال قرار است راهپیمایی به صورت موتوری باشد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گرفت با توجه به شرایط ناپایدار بیماری کرونا در کشور، امسال مراسم ۲۲ بهمن را به طور متفاوت و به صورت نمادین برگزار کنیم و در همه شهر‌ها به صورت راهپیمایی موتوری باشد و کسی پیاده در این مراسم حضور نداشته باشد.

دروغ BBC فارسی در روز روشن ۲۲ بهمن

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب ها: 22 بهمن ، بی بی سی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سوزان
۱۸:۱۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۲۶ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
BBC فارسی از قدیم الایام کارش دروغگویی و شایعه پراکنی و دومیون بهمزنی و اختلاف افکنی بوده و هست و خواهد بود بر فرض مثال توی صد تا خبرش چندتاشو به تعداد انگشتان دست واقعیی میگه برای جذب شنونده لابه لای خبراش و 90 تا خبر دیگش همش دروغ و شایعه پراکنیه استعمارگرانه پیر مکار حیله گر انگلستانی نفاق برانگیزانه هستند .
والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار