اولین سلاح هوشمند روسی + فیلم

کشور روسیه سلاح هوشمند جدیدی را ساخته که قابلیت اتصال به تلفن های هوشمند را دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت کلاشینکف از شات گان جدید خود رونمایی کرد که توسط کارخانه مکانیک ایزفسک ساخته شده که با نام تجاری MP-155 Ultima شناخته می‌شود که با کالیبر ۱۲ میلی متری توسعه داده شده است.

ویژگی که این اسلحه را از دیگر سلاح‌ها متمایز می‌کند، همگام سازی سلاح با تلفن‌های هوشمند و داشتن قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث است، همچنین این سلاح مجهز به نمایشگر است. این اسلحه هوشمند قابلیت ضبط و پخش فیلم، مسیر یابی، عیب یابی سلاح، ارسال اطلاعات وکنترل از راه دور را دارد.


بیشتر بخوانید


به تازگی ویدئویی از این سلاح هوشمند در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که عملکرد این شات گان را نشان می‌دهد، ویدئویی که شما در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۱۰ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
بسیار عالی بود این یک سلاح شکاری برای زدن حیوانات است و به درد جبهه و جنگهای سخت و سنگین واکنش سریع با شلیک گلوله های زیاد نمی خورد ایران می تواند ازشون بخرن و وارد کنند و مهندسی معکوسش کنند و به تولید انبوه برساندش و به عنوان سلاح شکاری پیشرفته به عشایر و شکارچیان و طالبان این سلاح در کشور با دادن صلاحیت و مجوز قانونی به خریداران داخلی و خارجی بفروشتشان با قیمتهای مناسب و معقولانه و منصفانه و سود بسیار خوبی نصیب ایران می شود از همین طریق .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار