نصب تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم جاده‌های استان قزوین بدون اخذ مجوز ممنوع است و جمع آوری می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حسین طراوتی  رییس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: برخی اشخاص حقیقی و حقوقی با مقررات نصب تابلو‌های تبلیغاتی در حاشیه راه‌ها آشنایی ندارند و بدون درخواست مجوز، تابلو نصب می‌کنند که با توجه به مشکلات این کار در ایمنی و ترافیک باید از این اقدام جلوگیری شود.

طراوتی افزود: نصب تابلو در حاشیه راه‌ها مستلزم دارا بودن ضوابط استانداردی مانند ابعاد تابلو، اندازه حروف، مکان نصب فاصله از تقاطع‌های اصلی، فاصله از علایم راهنمایی و رانندگی است و هرگونه تابلوی تبلیغاتی در حریم راه‌های قانونی فقط با مجوز صادره از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مجاز است.

او ادامه داد: پس از ثبت درخواست متقاضی در دبیرخانه اداره و بررسی موضوع، کمیته مکانیابی متشکل از کارشناسان بازرگانی، ایمنی و ترافیک و توسعه ایمنی راه و حریم تشکیل و مکان‌یابی انجام می‌شود که در صورت تایید نقطه مناسب با طرف در خواست کننده قراردادی با عنوان ساخت، نصب و بهره برداری منعقد خواهد شد.

به گفته طراوتی، تاکنون ۷۵ قرارداد برای نصب تابلو‌های اختصاصی در حاشیه راه‌های برون‌شهری استان منعقد شده است.

رییس اداره فنی و نظارت بر طرح‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: تاکنون ۱۷۲ مورد تابلوی غیر مجاز در قالب بنر، استند، دیوار نویسی و دو یا چند وجهی جمع آوری شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار