رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اسدآباد از اتمام سنگ فرش روستای ملحمدره خبر داد.

کامران اکبری شایگان رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  بیان کرد:  سه طرح با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان اسدآباد، به‌مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد.

او با اشاره  اینکه تأمین زیرساخت روستای هدف گردشگری ملحمدره با اعتباری بالغ‌بر چهار میلیارد و ۲۳۹ میلیون ریال یکی از این طرح ها بود که  افتتاح شد ، افزود:  این طرح  شامل سنگ‌فرش و اصلاح معابر اصلی روستا به مساحت هزار مترمربع و ساخت سرویس بهداشتی ملحمدره به مساحت ۳۰ مترمربع است که برای ۱۸ نفر (فصلی) اشتغال ایجاد می‌کند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اسدآباد با اشاره به نور پردازی روستای ملحمدره افزود: در آینده نزدیک قرار است نورپرداری این روستا اجرا شود.

شایگان عنوان کرد: شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سامین سیر نیز در اسدآباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی و اشتغال برای دو نفر به بهره‌برداری رسید.

او ادامه داد: طرح عمرانی کف و محوطه سازی ضلع جنوبی آب انبار صفوی نیز با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال از دیگر طرح‌های بود که انجام شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
واقعا روستای زیبایی است