دکتر کریمی گفت: باید سریعا اقدامات لازم جهت جلوگیری از پیشروی کرونا در شهرغرق آباد و شهرک فجر ساوه صورت گیرد.

دکتر کریمی معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه در گفت و گو با به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: براساس تست‌های مثبت پی سی آرو آمار بدست آمده در خصوص مبتلایان، شهر غرق آباد با افزایش ۵ برابری ابتلا به کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد که تمهیدات و محدودیت‌های سختگیرانه باید عملیاتی شود.

کریمی افزود: علاوه بر شهر غرق آباد در شهرک فجر ساوه هم وضعیت مشابهی حاکم است که باید سریعا اقدامات لازم جلوگیری از پیشروی این بیماری صورت گیرد.

او اضافه کرد: براساس بررسی کارشناسان و  میهمان پذیر بودن شهر غرق آباد، مکاتبه‌ای را با مجموعه‌ی فرمانداری ساوه مبنی بر اعمال محدودیت‌های سختگیرانه از روز سه شنبه ۲۱ بهمن ماه انجام دادیم که تاکنون عملیاتی نشده است.

معاون سیاسی فرماندار ساوه هم در خصوص درخواست دانشکده علوم پزشکی مبنی بر قرنطینه‌ی شهر غرق آباد گفت: آمار‌های واصله حکایت از جهش و افزایش بیماری کووید ۱۹ در این منطقه دارد و باید تمهیدات لازم صورت بگیرد.

قاسمیان افزود: تاکنون در خصوص قرنطینه و یا اعمال محدودیت‌ها در شهر غرق آباد تصمیمی گرفته نشده است و در جلسه کمیته پدافند زیستی که طبق روال شنبه‌ها برگزار می‌شود باید تصمیم گیری کنیم.

قرنطینه نشدن غرق آباد در حالیست که این شهر به لحاظ شرایط اقلیمی در تعطیلات آخر هفته با انبوهی از مسافران و میهمانان مواجه است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.