رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی استان سمنان گفت: به‌ منظور حفظ سلامت عمومی مردم به‌ویژه در ایام خاص کرونایی، با هرگونه دخالت در امور پزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت برخورد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن شکراللهی رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی استان سمنان گفت: به دنبال پیگیری‌ها و هماهنگی‌های قبلی سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی سمنان، با سه نفر از افراد فاقد صلاحیت که در امور پزشکی دخالت می‌کردند، برخورد شد.

او افزود: متخلفان به انجام لیزر افراد در مکان‌های عمومی و خصوصی غیرپزشکی اقدام می‌کردند که به تعزیرات حکومتی برای تعیین میزان جرم و برخورد قضایی ارجاع داده شدند.

رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی استان سمنان گفت: با توجه به صراحت قانونی و با کسب نظر دادستانی و هماهنگی نیروی انتظامی و به‌منظور حفظ سلامت عمومی مردم به‌ویژه در ایام خاص کرونایی، با هرگونه دخالت در امور پزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت برخورد می‌شود.

شکراللهی بیان کرد: با مواردی نظیر فروش دارو و ترکیبات گیاهی و دارویی، فرآورده‌های پزشکی در عطاری‌ها، تزریق ژل و بوتاکس، انجام لیزر، دخالت‌های دندانپزشکی و ... به‌شدت برخورد قانونی و قضایی صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.