سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: در طرح اقدام ملی مسکن پرونده سه هزار و ۳۸۷ نفر از افراد متقاضی این طرح تکمیل‌شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، وحید کرم الهی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: مرحله اول ثبت و نام طرح ملی اقدام مسکن سال گذشته در لرستان آغاز شد و با توجه به میزان زمین موجود در استان افراد واجد شرایط شناسایی شدند.

او بابیان اینکه مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن نیز در لرستان آغاز شد، افزود: در این مرحله ۶ هزار و ۸۰۹ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد پس از برسی پرونده آنان ۵۹۱ نفر دارای شرایط کافی بهره‌مندی از واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن بودند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: در مرحله دوم برای اولین بار در شهرستان کوهدشت ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن صورت گرفت.

کرم الهی با اشاره به اینکه سهمیه لرستان در طرح اقدام ملی مسکن ۱۰ هزار و و ۷۷۶ واحد مسکونی است، تصریح کرد: تا به امروز سه هزار و ۳۸۷ پرونده افراد متقاضی این طرح در لرستان تکمیل‌شده است که از این تعداد دو هزار و ۴۶۸ پرونده مرتبط با شهرستان خرم‌آباد است.

او بیان کرد: در شهرستان‌های دلفان، خرم‌آباد و پلدختر در حوزه تأمین زمین برای طرح اقدام ملی مسکن با مشکل روبرو هستیم همچنین میزان استقبال از این طرح در شهر‌های الیگودرز و الشتر پایین بوده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی عزیزی
۱۲:۲۱ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
این طرح برای بی مسکن ها خیلی خوبه