سرپرست فرمانداری شادگان گفت‌: شهر دارخوین و روستا‌های سالمی و بوزی سیف این شهرستان، به دلیل قرار گرفتن در وضعیت قرمز کرونایی قرنطینه هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان گفت‌: شهر دارخوین و روستا‌های سالمی و بوزی سیف این شهرستان، به دلیل قرار گرفتن در وضعیت قرمز کرونایی قرنطینه هستند و هرگونه تردد به این روستا از شهر و روستا‌های اطراف و همچنین برگزاری آیین‌ها از جمله نماز جماعت، عروسی، عزا و نیز دورهمی و تجمع گروهی در این روستا تا اطلاع بعدی ممنوع است.

او با بیان اینکه شهر دارخوین، و روستای سالمی از توابع شادگان نیز در شرایط قرمز کرونایی بوده و همچنان قرنطینه هستند، افزود: محدویت شبانه نیز به صورت جدی در این شهرستان برقرار بوده و از آمد و شد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا چهار صبح جلوگیری، و متخلفان جریمه می‌شوند.

صبری‌پور بیان کرد: درصد استفاده از ماسک در شادگان کمتر از ۴۰ درصد است که با ادامه این روند باید منتظر ورود به پیک بعدی کرونا در این شهرستان باشیم.

سرپرست فرمانداری شادگان از شیوخ و سران عشایر خواست تا مردم را نسبت به افزایش نگران کننده تعداد بیماران کووید ۱۹ در شهرستان شادگان حساس و نسبت به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ترغیب کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.