فرماندار اندیکا گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با شرایط متفاوت نشان از پایبندی به آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی است.

امراله نوذری فرماندار اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بی‌تردید حضور پر شور مردم شریف شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شرایطی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته و در قالب کاروان خودرویی و رژه موتوری نشان‌دهنده این است که پس از ۴۲ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی مردم همچنان در صحنه بوده و پایبند به آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی هستند.

او بیان داشت: در اندیکا نه‌تن‌ها حضور چشمگیر مردم کمتر از سال‌های گذشته نبود بلکه شاهد حضور فعال مردم شریف در شهرستان بودیم که نشان‌دهنده اتحاد، همدلی، انسجام، شور و نشاط مردم برای حفظ ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی بوده است.

نوذری افزود: از تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بسیج و سپاه شهرستان اندیکا، دفتر امام‌ جمعه، شهرداری‌ها، دهیاران، سازمان تبلیغات اسلامی جهت برگزاری باشکوه مراسم‌های دهه مبارک فجر و از اصحاب رسانه به دلیل اطلاع‌رسانی و پوشش خبری این مراسمات و شورای تامین در برقراری نظم و امنیت قدردانی داشته باشم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار