قدر دانی نمایندگان مجلس از حضور پرشور مردم استان مرکزی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در پی حضور  پرشور مردم در مراسم  راهپیمایی خودرویی یوم الله بیست و دوم بهمن  ۱۳۹۹ نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در بیانیه مشترک از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند و این حضور را را حماسی و غرورآفرین  دانستند.

متن بیانیه به شرح زیر است:
جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا
مردم شریف شهرستان‌های اراک، خنداب و کمیجان
سلام علیکم
بیست و دوم بهمن روز پیروزی خون بر شمشیر و غلبه مستضعفان بر مستکبران و روز حاکمیت اراده ملت بر مزدوران، اجانب و روز ظهور حق و محو باطل بر همه آزادگان جهان را تبریک و تهنیت عرض مینماییم.
انقلاب اسلامی به عنوان پدیده‌ای بی نظیر در عصر حاضر مورد توجه تمام آزادی‌خواهان دنیا و مردم مسلمان قرار گرفته و نهضت‌های آزادی بخش نیز متأثر از آن تشکیل و تقویت گردیده و محور مقاومت اسلامی از عراق سوریه لبنان یمن راهور چیتی تازه بخشیده است.
به تعبیر مقام معظم رهبری برای داشتن گام‌های استوار در آینده باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت.
انقلاب اسلامی ایران کشور را در مسیر پیشرفت و فراگیر و هویت مدار قرار داده که قطعاً برکاتی مانند ضمانت امنیت و تمامیت ارضی موتور پیشران کشور در عرصه علم و فناوری، مشارکت مردمی در مسائل سیاسی و استکبارستیزی، افزایش بینش سیاسی آحاد مردم و سنگین نمودن کف عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور داشته است.
خادمان شما در خانه ملت حضور حماسی و غرور آفرین مردم شهید پرور شهرستان‌های اراک کمیجان و خنداب در گرامیداشت ایام الله بیست و دوم بهمن را ارج نهاده و تجدید میثاق نکویی با آرمان‌های امام (ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانسته و خود را مکلف به صیانت از این آرمان‌های متعالی می‌داند.
چنین پشتوانه مردمی به عنوان یک سرمایه عظیم انسانی مایه دلگرمی وکلای مردم در مجلس انقلابی به جهت تحقق کرامت انسانی و خدمت صادقانه و برگزاری مناسب امور تقنینی و نظارتی خواهد بود.
نمایندگان مردم شریف شهرستان‌های اراک خنداب و کمیجان
محمد حسن آصفری
علی اکبر کریمی

قدر دانی نمایندگان مجلس از حضور پرشور مردم استان مرکزی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.