حمل یک میلیون و ۴۸۲ هزار تن بار در جاده‌های ملایر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: در دهه ماهه سالجاری یک میلیون و ۴۸۲ هزار تن بار در جاده‌های ملایر حمل شده است.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سید اسماعیل صفوی‌زاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از صدور ۱۰۵ هزار و ۸۰۰ فقره بارنامه طی ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: میزان تناژ بار حمل شده طی این مدت یک میلیون و ۴۸۲ هزار تن  بوده است.

او با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲۵ مورد برگه اضافه تناژ صادر شده است، اظهار داشت: صدور ۱۳۳ مورد کارت هوشمند، صدور ۴۶۳ مورد برگه پروانه عبور و صدور ۷۸۶۱ مورد برگه معاینه فنی از دیگر اقدامات انجام شده در بخش حمل و نقل اداره راهداری ملایر بوده است.

او به جابه جایی ۲۱۹ هزار و ۲۳۰ نفر مسافر طی ۱۰ ماهه سال جاری به همت ناوگان حمل و نقل شهرستان در قالب ۲۳ هزار و ۳۶ مورد سفر اشاره کرد و در رابطه با سند اشتغال راهداری شهرستان، افزود: طی مصوبات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، سهیمه اشتغال این اداره در سال ۹۹ تعداد ۱۵ نفر بوده است.

این مسئول با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون برای ۴۵ نفر اشتغال ایجاد و در سامانه مربوطه نام نویسی شده اند، بیان کرد: هدف‌گذاری ما این است که تا پایان سال برای ۶۰ نفر اشتغالزایی کنیم.

صفوی‌زاده در ادامه افتتاح بیش از ۱۶۲ میلیارد ریال طرح حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر را نمونه‌ای از دستاورد این بخش عنوان کرد و گفت: با حضور جمعی از مسئولین مجتمع خدماتی رفاهی گرین واقع در محور ملایر - آورزمان - نهاوند افتتاح شد.
منبع ایسنا
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.