حجت الاسلام میهن پرست گفت: حضور نیروی انتظامی در هر جا و مکانی مایه دلگرمی شهروندان و گسترش امنیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام شهاب الدین میهن پرست امام جمعه شهرستان چوار در دیدار با فرمانده انتظامی استان ایلام ، ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، گفت: با ارتقای بخش چوار به شهرستان اولین سازمانی که در این شهرستان مستقر شد، نیروی انتظامی بود و این نشان از نظم و انضباط و پای کار بودن این نیرو را دارد.

او افزود: حضور نیروی انتظامی در هر جا و مکانی مایه دلگرمی شهروندان و گسترش امنیت می‌شود.

امام جمعه شهرستان چوار ادامه داد: یکی از افتخارات نیروی انتظامی این است که هم مقتدر و هم مردمی است و این مهم در جامعه کم نظیر است.

او با بیان اینکه، بمباران زمین فوتبال شهر چوار توسط رژیم بعث عراق، جنایتی بزرگ در تاریخ بشری بود، اظهار کرد: در تاریخ ۲۳ بهمن سال ۱۳۶۵ و بمباران بی‌شرمانه هواپیما‌های رژیم بعثی عراق ، ۱۵ نفر از جوانانی که از بهترین ورزشکاران شهرستان در آن زمان بودند، در محل زمین فوتبال شهر چوار مظلومانه شهید کردند.

حجت الاسلام میهن پرست در ادامه با اشاره به این که مسیر اسلام آباد- ایوان- چوار- ایلام یکی از امن‌ترین مسیر‌های تردد در سطح استان است، مطرح کرد: می‌طلبد مسئولان استانی، این مسیر را یکی از مسیر‌های اصلی تردد زائران حسینی و عتبات عالیات قرار دهند تا مردم شهید پرور منطقه نیز بتوانند به این عزیزان خدمت‌رسانی کرده و زائران نیز سفری بی دغدغه را تجربه کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.