نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش‌های مختلف بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر با سرعت بهتری تکمیل شود تا ظرفیت درمانی استان افزایش یابد.

بخش‌های بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر با سرعت بیشتری تکمیل شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی صبح پنج‌شنبه در حاشیه مراسم افتتاح بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر بیان کرد: این پروژه در نوع خودش سرعت عمل مناسبی داشته است، ولی با توجه به شرایط فعلی و کمبود تخت‌خواب در استان، تاکید ما این بود که این بیمارستان هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

او ادامه داد: بخش عمده‌ای از امکانات و خدمات درمانی استان در بیمارستان شهدای خلیج فارس به عنوان بیمارستان اصلی مرکز استان مستقر شده است، ولی اختصاص این بیمارستان به بیماران کرونایی باعث شده بود مردم نتوانند از دیگر امکانات و خدمات این بیمارستان بهره‌مند شوند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همه مسئولین تلاش کردند و با پیگیری‌هایی که انجام شد سازمان برنامه و بودجه هم حمایت خوبی انجام داد و امروز ما شاهد افتتاح بخشی از این بیمارستان بودیم.


بیشتر بخوانید


او تاکید کرد: بخش‌های مختلف بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر با سرعت بهتری تکمیل شود تا ظرفیت درمانی استان افزایش یابد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنده برای تکمیل این پروژه و بهره برداری کامل از آن بار دیگر از طریق وزارت بهداشت و درمان پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.