دانشگاه آزاد اسلامی علی رغم همکاری نکردن سازمان سنجش به پذیرش دانشجویان پیراپزشکی اقدام می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درخصوص تکمیل ظرفیت رشته پیراپزشکی دانشجویان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

او نوشت: «تا سال ۹۵ دانشگاه آزاد به صورت مجزا کنکور برگزار می‌کرد، اما در سال ۹۶ بود که برای اولین بار به بهانه نظام بخشی به جذب دانشجو بدون توجه به شرایط فرایند جذب در دانشگاه آزاد اسلامی در شورای سنجش و پذیرش مصوبه‌ای تاسیس شد مبنی بر اینکه هیچ زیر نظامی اجازه تکمیل ظرفیت در فرایند جذب دانشجو را ندارد مگر با مجوز شورای سنجش و پذیرش، این مصوب از سال ۹۷ اجرایی شد.

امسال هم دانشگاه آزاد هم برای پر کردن ظرفیت‌های خالی مانده پیراپزشکی درخواست تکمیل ظرفیت داد.

اما متاسفانه رئیس سازمان سنجش که دبیر شورای سنجش هم هست نه جلسه شورای سنجش را برگزار کرده و نه به دانشگاه برای جذب مجوز می‌دهد (تن‌ها اقدام سازمان سنجش وقت یک مکالمه با وزارت بهداشت بوده است).

هم اکنون به اطلاع متقاضیان محترم می‌رساند که طولانی شدن روند فوق منجر به پایان فرصت ثبت نام در ترم دوم می‌شود لذا در صورت تشکیل دیرهنگام جلسه شورای سنجش و موافقت احتمالی با تقاضا دانشگاه آزاد دیگر فرصتی برای ثبت‌نام وجود نخواهد داشت؛ بنابراین متقاضیان محترم توجه داشته باشند که در صورت برگزاری هرچه سریع‌تر جلسه شورای سنجش توسط ریاست سازمان سنجش تا پیش از پایان فرصت ثبت نام، دانشگاه آزاد آمادگی لازم برای ثبت نام از داوطلبان را دارد».

آمادگی دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجویان پیراپزشکی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان به ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکند،لطفا رسیدگی نمایید تا از داوطلبان سواستفاده نشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
حالا این تهدید بود ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
طهرانچی ثابت کرده هرکاری دلش بخواد بدون توجه به قوانین و مصوبات موجود که ایجاد کرده انجام میدهد .
آخرین اخبار