مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: حدود ۱۰ هزار نفر در مشهد با رعایت اصول بهداشتی به تماشای فیلم‌های جشنواره فجر نشستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت: حضور مردم در سینما‌ها با رعایت کامل اصول بهداشتی، الگویی از  مشارکت همراه با سلامت مردم در سینماها بود و این الگو می‌تواند برای سایر رویداد‌های فرهنگی و هنری کشور نیز نهادینه شود.

او با بیان این که هجدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد با اکران جدول کامل سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به کار خود پایان داد، افزود: حدود ۱۰ هزار نفر در مشهد  با رعایت اصول بهداشتی به تماشای فیلم‌های این جشنواره در سینما‌های هویزه، آفریقا  ، سیمرغ، اطلس، گلشن و ویلاژ توریست نشستند.
 

بیشتر بخوانید


مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی ادامه داد: سینمای رسانه در هر سیانس، میزبان  صد نفر از اهالی رسانه و  صد و پنجاه نفر از اصحاب فرهنگ و هنر بود.

مروارید بیان کرد: ژانر‌های درام اجتماعی، آسیب شناسی فرهنگی، دفاع مقدس، انتخاب‌های اخلاقی، فن زندگی، عدالت خواهانه و کمدی اجتماعی در این دوره جشنواره حضور داشتند.

او تصریح کرد: سومین جشن سیمرغ سینمای خراسان نیز همزمان با این جشنواره به مدیریت انجمن سینمای جوان برگزار شد و ۱۳ فیلم در ۲ روز از هنرمندان خراسانی در سینما هویزه مشهد  اکران شد و مورد استقبال مخاطبین و هنرمندان قرار گرفت.

انتهای پیام//ف. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.