فیلم «شبی در کویر» به کارگردانی یک جوان یزدی در مرحله پیش تولید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهدی دهقان چناری کارگردان سینما و تلویزیون در حال ساخت فیلم «شبی در کویر» است که این فیلم با ژانر کمدی است هدف از ساخت این فیلم نشان دادن شدت انتقال و غافلگیر کننده  ویروس کرونا و نگرانی‌هایی است که این ویروس می‌تواند در زندگی ما ایجاد کند.

او افزود: فیلم «شبی در کویر» به کارگردانی و تهیه کنندگی مهدی دهقان چناری با بازی چندی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون اکنون در مرحله پیش تولید است و با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین، بزودی در تهران و شهر تاریخی یزد مقابل دوربین خواهد رفت.

دهقان چناری که پیش از این فیلم داستانی «قدمگاه» را جلوی دوربین شبکه سه سیما برده است  از اتمام مراحل فنی فیلم «سردار دل ها» خبرداد.

این کارگردان جوان ادامه داد: این فیلم قرار است در شبکه سراسری به نمایش دربیاید. فیلمبرداری این فیلم اواخر زمستان سال گذشته در تهران انجام شده است، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا، مراحل فنی مقداری با تعویق به پایان رسید.

داستان فیلم سردار دل ها به گونه‌ای است که انگشتر سردار سلیمانی  به دختری به نام زینب هدیه داده می‌شود.

دهقان چناری ابراز امیدواری کرد؛ با ساخت این فیلم داستانی بتوانیم مجاهدت ها و ارزش‌هایی که شهدای مدافع حرم به خاطر آن در مقابل دشمن سینه سپر کردند را به تصویر بکشیم و در جامعه نهادینه کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.