ولادیمیر دالاکلیف گفت: المپیک تنها تورنمنتی در جهان است که من در آن مدالی دشت نکرده ام و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنم.

ولادیمیر دالاکلیف، قهرمان  ملی پوش تکواندوی بلغارستان در گفت و گوی اختصاصی با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اردوی مشترک این تیم با ملی پوشان کشورمان بیان کرد: من از فرصتی که برای تمرین مشترک با تیم ملی تکواندوی ایران برایمان مهیا شده است، بسیار خوشحال هستم. ایران یکی از برترین تیم‌های تکواندوی دنیا است.

او افزود: بازیکنان ما و ایران، یکدیگر را از تورنمنت‌های مختلفی که به روی شیاپ چانگ رفته اند، می‌شناسند. تکواندوکاران ایرانی دقیقا همان‌هایی هستند که باید خیلی چیز‌ها از آن‌ها یاد گرفت. اردوی مشترکمان بسیار خوب پیش می‌رود و قطعا برای ما سودمند است.  

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۱۷ درباره مردم ایران و رابطه اش با فرزاد ذوالقدری، سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی بلغارستان اظهار کرد:  برای دیدن ایران بسیار هیجان زده بودم؛ چرا که تا به  امروز به این کشور سفر نکرده‌ام. باید بگویم مردم ایران مثبت اندیش، مسئولیت پذیر، خالص و بی ریا هستند. من و فرزاد ذوالقدری، سرمربی ایرانی تیممان مانند برادر هستیم و احساس نزدیکی می‌کنیم. همواره من و فرزاد سعی داریم یکدیگر را در هر زمانی حمایت کنیم.

دالاکلیف ادامه داد: به خاطر فدراسیون تکواندوی بلغارستان و فرزاد ذوالقدری این اردو فراهم شد و بابت این تمرین مفید قدردان همه هستم. فرزاد را بیش از یک سال است که می‌شناسم و به واسطه فرزاد با بازیکنان تیم ملی ایران بیشتر آشنا شده‌ام.  

دالاکلیف درباره هدف خود در تورنمت‌های پیش رو اظهار کرد: مهم‌ترین هدف من حضور در المپیک توکیو خواهد بود؛ چرا که تنها تورنمنتی در جهان است که من در آن مدالی دشت نکرده ام و بسیار امیدوارم تا به این مهم دست پیدا کرده و رویایم را تبدیل به حقیقت کنم.

بازیکن تیم ملی بلغارستان درباره آینده این رشته ورزشی در کشورش عنوان کرد: من به عنوان کاپیتان تیم ملی بلغارستان همیشه هدفم حفظ روحیه جنگی خوب هم تیمی هایم است. ذوالقدری نه تنها به عنوان یک بازیکن، بلکه به عنوان سرمربی به وظیفه خطیر خود آگاه است. من فکر می‌کنم با توجه به پیشرفت تکواندوی بلغارستان در سال‌های گذشته، به دلیل رهبری اسلاوی بینف، رئیس فدراسیون تکواندوی کشورمان، می‌توان انتظار سال‌های واقعاً موفقی را داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار