اقدام عجیب دیپلمات سابق صهیونیست برای تماس گرفتن بایدن با نتانیاهو

دیپلمات سابق رژیم صهیونیستی در اقدامی کنایه‌آمیز با انتشار شماره تلفن نخست‌وزیر این رژیم، عدم تمایل رئیس‌جمهور آمریکا برای تماس با او را یادآور شد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه آرتی، سفیر سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در اقدامی کنایه آمیز با انتشار شماره تلفن بنیامین نتانیاهو از رئیس جمهور آمریکا خواست تا با وی تماس بگیرد. اقدامی که تمسخر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در فضای مجازی را به دنبال داشت.

دنی دانون در پیامی در حساب توئیتری خود با ذکر اسامی کشور‌هایی که رئیس جمهور آمریکا تاکنون با سران آن‌ها تماس گرفته نوشت: بایدن با سران۱۰ کشور مختلف از جمله هم‌پیمانان قدیمی آمریکا مثل کانادا، انگلیس، فرانسه و آلمان تماس گرفت.

دیپلمات ارشد رژیم صهیونیستی در ادامه ناامیدی خود نسبت به این موضوع را این گونه عنوان کرد: آیا زمان آن رسیده است که وی با نخست وزیر اسرائیل که نزدیک‌ترین هم‌پیمان آمریکا است، تماس بگیرد؟

دانون به توئیت خود شماره تلفنی را که به گفته وی متعلق به نتانیاهو است الحاق کرد. با این حال روزنامه تایمز اسرائیل اعلام کرد این شماره قدیمی است و دیگر استفاده نمی‌شود. دانون که دوره سفیری وی در سازمان ملل در ماه ژوئیه پایان یافت، عضو حزب لیکود به ریاست نتانیاهو است.

پیشتر نیز یک رسانه صهیونیستی با یادآوری تماس‌های تلفنی رئیس جمهور جدید آمریکا با سران برخی کشور‌های دنیا، این سوال را مطرح می‌کند که چرا گفتگو با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در فهرست اولویت‌های جو بایدن قرار ندارد.

روزنامه جروزالم پست در مطلبی با عنوان «بایدن کی با نتانیاهو تماس می‌گیرد؟» یادآور می‌شود که صهیونیست‌ها اولین کسانی بودند که از خاورمیانه با دولت جدید آمریکا تماس گرفته و پیروزی آن‌ها را تبریک بودند. آن‌ها همچنین یکی از هفت گروه اول در سراسر دنیا بودند که با تیم جدید کاخ سفید ارتباط برقرار کردند، آنهم در اولین روز‌های ریاست جمهوری بایدن.

کاخ سفید، اما روز پنج شنبه اعلام کرد: رئیس‌جمهور آمریکا قصد دارد به زودی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفتگو کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار