مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان گفت: تا امروز ۹ میلیارد تومان اعتبار برای احداث ساختمان پزشکی قانونی کردستان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهتاش خانی آباد مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان در مراسم افتتاح فاز اول ساختمان پزشکی قانونی استان کردستان که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، گفت: این پروژه بیش از یک دهه از عمر آن می‌گذرد و امروز فاز اول آن به بهره‌برداری می‌رسد.

او خاطرنشان کرد: تا امروز ۹ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی و قوه قضاییه برای احداث ساختمان پزشکی قانونی استان کردستان هزینه شده و ۱۲ میلیارد تومان دیگر برای اتمام ساختمان و خرید تجهیزات آزمایشگاهی نیاز است.

خانی آباد افزود: بحث پزشکی قانونی با توجه به تصادفات، نزاع‌ها و دیگر مرگ‌های غیر طبیعی بسیار لازم است که یک فضای مناسب در اختیار پزشکان و کارشناسان این سازمان قرار گیرد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان ادامه داد: بحث آزمایشگاه پزشکی قانونی و تجهیز آن بسیار هزینه‌بر است و با توجه به افزایش قیمت‌ها نیاز به اعتبارات خاصی دارد.

خانی آباد یادآور شد: اگر اتفاق ناگواری بیافتد و تعداد فوتی‌ها بیش از حد امکانات و زیرساخت‌های سازمان باشد بدون شک دچار بحران می‌شدیم و افتتاح این سالن می‌تواند بخشی از مشکلات ما را برطرف کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.