امیر سرخوش بازیکن تیم ملی اسنوکر، قهرمان مسابقات رنکینگ کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و دومین مسابقات اسنوکر رنکینگ کشوری به مناسبت دهه مبارک فجر به میزبانی باشگاه انقلاب تهران برگزار شد.

در فینال این دوره از رقابت‌ها امیر سرخوش و سیاوش مزینی به مصاف هم رفتند که در پایان سرخوش با نتیجه ۷ بر ۳ به برتری رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.

قهرمان این دوره از مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص سطح فنی این رقابت‌ها گفت: این رقابت‌ها از سطح فنی بالایی برخوردار بود. خوشحالم که در این دوره موفق شدم نمایش خوبی داشته باشم و به مقام قهرمانی برسم.

سیاوش مزینی نائب قهرمان این رقابت‌ها هم در گفت و گو با خبرنگار ما  اظهار کرد: ۳۲ نفر برتر کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند. خوشحالم که با ارائه بازی‌های قابل قبول به مقام دوم رسیدم.

او در خصوص دیدار نهایی بیان کرد: در فریم چهارم فینال ۶۰ امتیاز پیش بودم. با پیروزی در آن فریم می‌توانستم نتیجه بازی را به تساوی بکشانم، اما با پذیرش شکست نتیجه بازی ۳ - ۱ شد. در فریم دهم هم پیش بودم، اما در نهایت نتیجه را به حریف واگذار کردم.

مزینی در پایان گفت: خوشحالم که در مرحله نیمه نهایی موفق شدم بیشترین بریک مسابقات که ۱۳۵ امتیاز بود را بزنم و بازی ۴ - ۱ باخته را با پیروزی عوض کنم. در اولین بازی هم بریک ۱۲۰ امتیازی ثبت کرده بودم.

در دیدار رده بندی هم علی قره گوزلو با نتیجه ۶ بر ۳ علیرضا خداپرست را شکست داد و به مقام سوم این دوره رسید.

سیاوش مزینی با بریک ۱۳۵ امتیازی بالاترین بریک رقابت‌ها را ثبت کرد و پس از آن علی قره گوزلو با بریک ۱۳۱ امتیازی در رتبه دوم برترین بریک زنندگان ایستاد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار