سرپرست شهرداری منطقه ۶ اهواز از پاکسازی جهادی برخی از محله‌های این کلانشهر برای استقبال از فصل بهار خبر داد.

امیرکعبی سرپرست شهرداری منطقه ۶ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: ادامه روند اجرای طرح پاکسازی محله‌ها ویژه استقبال از بهار ۱۴۰۰ در محلات بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز با هماهنگی حوزه‌های مختلف معاونت خدمات شهری منطقه به جریان خود ادامه می‌دهد.

او بیان داشت: لایروبی جوی‌های روباز، جمع آوری نخاله‌های پراکنده، هرس درختان، جمع آوری مواد پسماند از آیلند‌ها و دیگر نقاط اطراف، شستشوی جداول، اصلاح فضا‌های سبز، حذف علف‌های هرز روئیده شده در کنار جوی‌های روباز، جمع آوری و دفع زباله‌های رها شده در معابر، رفع گرفتگی جوی‌های روباز و انجام عملیات آهک پاشی، نظافت مخازن زباله از اهم فعالیت‌هایی است که با کمک حوزه معاونت خدمات شهری در کوی سیاحی انجام شد.

کعبی افزود: برای همگی ما این یک نیاز اساسی است تا در حوزه ارتقای بهداشت محیط زیست خود گام‌های محکمی برداریم، زیرا گاهی اوقات با نادیده گرفتن شرایط ایمنی مربوط به محل زندگی خود دچار خسارت جبران ناپذیری می‌شویم.

سرپرست شهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: برنامه‌ی پاکسازی خیابان‌ها و معابر و مصون نگه داشتن آن‌ها از آلودگی‌های دیداری برنامه‌ای مستمر است که به صورت پیاپی تکرار خواهد شد، زیرا نظافت شهر فعالیتی است که زمان و مکان ندارد و یک فرایند ضروری و همیشگی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.