هراز برای کسب جایگاه بهتر و هورسان برای بدست آوردن شانس صعود به پلی آف لیگ برتر والیبال کشور امروز به دیدار حریفان خود می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، لبنیات هراز آمل که با ۴۹ امتیاز از ۲۳ بازی و کسب ۱۷ برد و ۶ باخت در رده پنجم جدول مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران قرار دارد و صعودش از مدت‌ها قبل مسجل شده است برای قرارگرفتن در جایگاهی بهتر در جدول با رقیب سنتی خود شهرداری ارومیه که در رده سوم جدول قرار دارد مصاف می‌دهد.

این بازی ساعت ۱۱ صبح امروز در خانه والیبال برگزار می‌شود.

هورسان رامسر که اکنون با ۲۷ امتیاز و ۹ برد و ۱۴ باخت در رده نهم جدول قرار دارد ساعت ۱۴ در خانه والیبال در دیداری سخت با شهداب یزد روبرو می‌شود و اگرچه اندکی شانس صعود دارد، اما با توجه به قدرت یزدی‌ها از همین حالا بخت تیم رامسری برای صعود به پلی آف به حداقل رسیده است.

مرحله مقدماتی سی و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران چهارشنبه ۲۹ بهمن به پایان می‌رسد و هشت تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد و روز‌های پنجم تا هشتم اسفند ماه به دیدار هم می‌روند تا در نهایت، چهار تیم برتر برای حضور در مرحله نهایی مسابقات معرفی شوند.

انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.