کادر فنی تیم ملی برای آزادکاران اعزامی به تورنمنت‌های بین المللی اوکراین و ایتالیا ۲ برنامه تمرینی مجزا تدوین کرده است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و در راستای محک کشتی گیران، ۲ تیم منتخب از ایران راهی رقابت‌های بین المللی در کشور‌های اوکراین و ایتالیا خواهند شد.

بر همین اساس تیم منتخب کشتی آزاد ایران طی روز‌های ۸ تا ۱۰ اسفند ماه در تورنمنت بین المللی اوکراین حضور خواهد یافت. مسابقاتی که قرار است علی قلی زادگان در ۵۷ کیلوگرم، عرفان الهی در ۷۰ کیلوگرم، محمدصادق فیروزپور در ۷۴ کیلوگرم، حمیدرضا زرین پیکر در ۷۹ کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در ۸۶ کیلوگرم ومحمدعلی تبار در ۹۲ کیلوگرم به آن اعزام شوند. همچنین قرار است بهنام احسان پور در وزن ۶۵ کیلوگرم، علیرضا کریمی در ۹۷ کیلوگرم و امین طاهری در ۱۲۵ کیلوگرم به جام «ماتیو پلیکونه» که روز‌های ۱۴ تا ۱۷ اسفند ماه در شهر رم ایتالیا برگزار می‌شود اعزام شوند.

بنابراین گزارش ابراهیم مهربان مربی تیم ملی کشتی آزاد در حاشیه چهارمین اردوی آماده سازی کشتی گیران درباره برنامه‌های آزادکاران گفت: با توجه به اینکه در پایان این اردو، دو اعزام خواهیم داشت، شرایط تمرینات کمی متفاوت است. طبق برنامه قرار است آزادکاران جوان و شاخص لیگ به اوکراین و برخی چهره‌های باتجربه هم به ایتالیا بروند. در نتیجه تمرینات این آزادکاران متفاوت از سایر اردونشینان خواهد بود.

وی تصریح کرد: هنوز هیچ چیز برای مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک قطعی نشده و اینگونه نیست افرادی که به ایتالیا یا اوکراین می‌روند قطعاً به آسیایی و گزینشی اعزام شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار