گویلیان گفت: ظرفیت‌های اورامان و شهر خلاق موسیقی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران نمایش داده می­ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، یعقوب گویلیان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: هدف از شرکت در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران نمایش ظرفیت‌های اورامان، سنندج شهر جهانی خلاق موسیقی و معرفی صنایع دستی بی بدیل استان است.

گویلیان با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری‌ و صنایع وابسته، گفت: نمایشگاه گردشگری تهران ظرفیتی بسیار ارزشمند و گرانبها است و باید از این پتانسیل مهم در راستای توسعه استان استفاده کنیم.

او افزود: ظرفیت‌های گردشگری استان باید به نوعی در نمایشگاه نمایش داده شود که سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را برای سرمایه‌گذاری در استان ترغیب کند و ما بتوانیم این بسته‌های سرمایه‌گذاری را به خوبی جذب کنیم.

گویلیان ایجاد مانور در حوزه‌های گردشگری و فرهنگی استان را مهم دانست و تصریح کرد: اولویت کردستان در این نمایشگاه معرفی شهر خلاق موسیقی و ظرفیت‌های غنی منطقه و روستاهای اورامان است که به صورت فیزیکی و هم به صورت مجازی و در قالب تصاویر و فیلم‌های سه بعدی به بازدیدکنندگان ارائه خواهد شد.

ارسطو گویلی نایب رئیس شورای شهر سنندج با اشاره به حائز اهمیت بودن جذب مخاطب در این نمایشگاه، گفت: با توجه به ثبت شهر سنندج به عنوان شهر جهانی خلاق موسیقی باید در نمایشگاه گردشگری بتوانیم موسیقی کردستان را به جامعه هدف بهتر معرفی کنیم. او اظهار داشت: توسعه گردشگری شهری می‌تواند باعث توسعه پایدار صنعت گردشگری در شهر سنندج شود که امیدواریم در پسا کرونا کردستانی کاملا متفاوت را در حوزه گردشگری و سایر بخشها ببینیم.

گویلی بیان کرد: موسیقی جذب کننده است و مخاطب را درگیر خود می‌کند و علاوه بر تنوع و متفاوت بودن آن باید بتوانیم به صورت مجازی نیز محتوا را به بیننده ارائه بدهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.