دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان گفت: ۱۰ سال حبس برای مدیرکل سابق محیط‌زیست استان سمنان در دادگاه صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد شریف ابراهیمی دادستان استان سمنان گفت:  مدیرکل سابق محیط‌زیست استان سمنان بعد از احراز تخلفات مالی در اسفند ۹۷ دستگیر شد و پس از بررسی‌های لازم در دستگاه قضا حکم ۱۰ سال حبس برای وی صادر شده است.

او  افزود: حکم صادره در مورد مدیرکل سابق محیط‌زیست استان سمنان قطعی است و معاون وقت ایشان نیز به پنج سال حبس و دیگر افراد دخیل در پرونده متشکله نیز به ۲۰ و ۲۱ ماه حبس محکوم شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان بابیان اینکه ارتقای سلامت فضای اداری و مبارزه با مفاسد مالی با جدیت از سوی دستگاه قضا دنبال می‌شود گفت: دستگاه قضا در راستای اجرای دستورالعمل صادره از سوی رئیس قوه قضائیه توجه ویژه‌ای نسبت به ترک فعل مسئولان و مدیران دارد.

شریف ابراهیمی تصریح کرد: عدم نظارت و ترک فعل مدیران و مسئولان به‌ویژه مسئولان ارشد موجب تضییع اموال دولتی می‌شود؛ به همین منظور با قاطعیت این‌گونه مسائل از سوی دستگاه قضا پیگیری می‌شود.

او  ادامه داد: برای چهار نفر از مدیران استان سمنان که برخی از آن‌ها مدیران ارشد استان سمنان هستند، کیفر خواست صادر شده است و پرونده این افراد برای رسیدگی بیشتر به دادگاه ارسال شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.