رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کارون از پلمب ۱۷ واحد صنفی غیرضروری علیرغم اعمال محدودیت های کرونایی در این شهرستان خبر داد.

محمد حسین زارعی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کارون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا ویروس در این شهرستان، هشدار‌ها و تذکر‌ها به کسبه و صاحبان اصناف ارائه شده است.

او با اشاره به برگزاری گشت مشترک بازرسی با حضور نمایندگان اداره اماکن، بهداشت و درمان و شهرداری کارون از اصناف شهرستان طی امروز بیان داشت: از ۳۵ واحد صنفی مختلف فعال در شهرستان بازدید بعمل آمد و نحوه فعالیت آن‌ها و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مورد بررسی قرار گرفت.

زارعی اظهار کرد: در جریان این بازدید‌ها ۱۷ واحد صنفی متخلف پلمب شدند و ۱۸ واحد صنفی غیرضروری دیگر به دلیل فعالیت علیرغم اعمال محدودیت‌های کرونایی و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا تذکر دریافت کردند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کارون افزود: با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در شرایط قرمز کرونایی، بازدید‌ها و بازرسی‌ها از واحد‌های صنفی با قوت ادامه خواهد داشت و در این زمینه با متخلفان برخورد قانونی می‌شود، به همین دلیل از کسبه و صاحبان اصناف خواهشمندیم همکاری لازم را با ستاد مدیریت و مقابله با کرونا ویروس داشته باشند و از مصوبات ستاد تبعیت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.