هفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (یکشنبه) با برگزاری ۴ بازی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین روز از هفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (یکشنبه) چهار دیدار برگزار می‌شود که در مهمترین بازی‌ها منچستریونایتد به مصاف وست برومویچ خواهد رفت و آرسنال میزبان لیدز یونایتد خواهد بود.

وست بروم - منچستریونایتد

امروزاز ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه منچستر یونایتد در ورزشگاه اختصاصی وست بروم به مصاف این تیم خواهد رفت. منچستر یونایتد در حال حاضر از ۲۳ بازی ۴۵ امتیاز کسب کرده و در رتبه سوم جدول قرار دارد و میزبان هم از ۲۳ بازی تنها ۱۲ امتیاز کسب کرده و در رتبه نوزدهم جدول ۲۰ تیمی لیگ جزیره جای گرفته است.

این دیدار رویارویی بدترین خط دفاع با بهترین خط حمله لیگ جزیره خواهد بود. وست بروم با ۵۴ گل خورده بدترین عملکرد خط دفاعی را تا به اینجای فصل داشته و در آن سوی میدان تیم منچستر یونایتد با ۴۹ گل زده گلزن‌ترین تیم این رقابت‌ها بوده است.

منچستریونایتد که در حال حاضر با تیم صدرنشین منچسترسیتی ۵ امتیاز فاصله دارد، هفته گذشته در ثانیه‌های آخر برابر اورتون پیروزی را از دست داد و با نتیجه ۳-۳ برابر شاگردان آنچلوتی متوقف شد و ۲ امتیاز ارزشمند را در خانه از دست داد. شیاطین سرخ برای آنکه اجازه ندهند اختلاف امتیازی آن‌ها با رقیب همشهری بیشتر شود محکوم به پیروزی و کسب ۳ امتیاز در این بازی خارج از خانه هستند.

وست برومویچ هم که مدت‌ها است در رتبه نوزدهم جا خوش کرده حالا سایه سنگین شفیلدیونایتد قعرنشین را بیش از پیش حس می‌کند، آن‌ها با شفیلد فقط یک امتیاز فاصله دارند. وست بروم به دلیل تفاضل گل بسیار پایین نسبت به فولام رده هجدهمی حتی در صورت پیروزی در این بازی هم نمی‌تواند به رتبه بالاتری صعود کند، اما کسب پیروزی برابر یکی از مدعیان اصلی قهرمانی قطعا به لحاظ روحی تاثیر مثبتی روی این تیم خواهد گذاشت.

البته وست بروم در خانه برابر منچستر یونایتد کارنامه بسیار ضعیفی دارد، این تیم در ۱۲ مسابقه برابر شیاطین سرخ فقط یک بار توانسته به پیروزی دست پیدا کند و ۹ بار شکست‌خورده است. وست بروم در مجموع ۳۱ گل از یونایتد‌ها دریافت کرده است.

منچستر یونایتد که در بازی رفت برابر وست بروم به پیروزی دست یافت، به دنبال آن است که پس از فصل ۲۰۱۱-۱۲ برای اولین بار برابر میزبان دبل کند.

یونایتد‌ها در ۱۷ بازی اولش برابر وست بروم ۴۳ گل زده اند. یعنی به طور میانگین در هر بازی ۲.۵ گل به ثمر رسانده اند، اما آن‌ها در ۸ بازی اخیر خود برابر این تیم فقط ۷ گل به ثمر رسانده اند و در ۴ بازی هم نتوانسته اند گلی به ثمر برسانند.

منچستریونایتد در ۱۸ بازی خارج از خانه این فصل شکست نخورده و ۱۳ پیروزی و ۵ تساوی داشته است که بهترین عملکرد آن‌ها در تاریخ لیگ جزیره است.

رویارویی بدترین دفاع با بهترین خط حمله لیگ/زورآزمایی توپچی‌ها با شاگردان بیلسا

آرسنال -لیدز یونایتد

در دیگر بازی مهم امشب از ساعت ۲۰ آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان لیدزیونایتد خواهد بود. این ۲ تیم در حال حاضر در جدول رقابت‌ها در همسایگی هم قرار دارند. لیدز، پدیده این فصل لیگ جزیره که امسال پس از ۱۶ سال به رقابت‌های لیگ برتر بازگشته از ۲۲ بازی ۳۲ امتیاز کسب کرده و در رتبه دهم ایستاده است و آرسنال از ۲۳ بازی ۳۱ امتیاز کسب کرده و در رتبه یازدهم قرار دارد.

آرسنال که پس از آن که مدت‌ها به زحمت رتبه تک رقمی به دست آورده بود با از دست دادن امتیازات بار دیگر به نیمه دوم جدول سقوط کرد و حالا در صورت پیروزی برابر لیدز فقط می‌تواند یک رتبه بالاتر بیاید.

شاگردان میکل آرتتا برابر لیدز یونایتد کار سختی در پیش خواهند داشت شاگردان مارچلو بیلسا با وجود اینکه امسال تیمی تازه وارد محسوب می‌شوند، اما موفق شده اند نتایج بسیار خوبی به دست آورند. آن‌ها موفق شدند تیم مدعی لسترسیتی و اورتون را شکست دهند.

آرسنال در ۸ بازی آخر خود برابر لیدز در همه رقابت‌ها شکستی نداشته و ۶ پیروزی و ۲ تساوی به دست آورده است.

این چهارمین سفر لیدز به ورزشگاه امارات خواهد بود در سه دیدار قبلی که همگی در جام حذفی بود این تیم ۲ بار شکست خورده و یک تساوی بدست آورده است.

لیدز امسال با مارچلو بیلسا در ۲ بازی نتوانست دروازه آرسنال را باز کند. دیدار رفت ۲ تیم با تساوی صفر-صفر و در جام حذفی هم با پیروزی یک بر صفر آرسنال به پایان رسید.

آرسنال در این فصل در گلزنی کارنامه ضعیفی داشته است و فقط چهار تیم پایین جدول کمتر از آرسنال گلزنی کرده اند.

  • لیدز یونایتد در ۱۲ بازی خارج از خانه در لندن ۱۰ شکست و ۲ تساوی داشته است.
  • لیدز در ۶ بازی آخر خود در لیگ ۳ پیروزی و ۳ شکست داشته است.
  • آرسنال از ۶ بازی آخر خود در لیگ ۲ تساوی ۲ پیروزی و ۲ شکست داشته است.

بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار