مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: بودجه‌های ورزشی بنگاه‌های اقتصادی باید هدفمند شوند تا در کنار توسعه ورزش قهرمانی، شاهد ایجاد شادمانی و نشاط عمومی در جامعه باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه افتتاح زورخانه خاتون آباد شهربابک، با تبریک فرارسیدن حلول ماه رجب و ولادت امام باقر (ع)، به افتتاح پروژه‌های ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: این میزان افتتاح در استان کرمان با افتتاح‌های جدید به بیش از ۶۰ هزار متر مربع می‌رسد که خود بسیار حائز اهمیت است.

او افزود: در مجموع طی یک سال و نیم گذشته تاکنون بیش از ۱۶۰ هزار مترمربع در زمینه ورزشی در سطح استان کرمان افتتاح داشته ایم.

پاریزی با اشاره به اینکه استان کرمان به واسطه حضور پیکر مطهر سردار دل‌ها به پایتخت مقاومت شناخته شده، بیان داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پهلوان پهلوانان و پهلوان دیار کریمان است و با الگو گرفتن از خصوصیات اخلاقی و راه و منش ایشان امیدواریم شاهد حاکمیت اخلاق مداری در میادین ورزشی باشیم.

او با اعلام اینکه ورزش زورخانه‌ای استان کرمان در کشور جایگاهی خوبی دارد، تصریح کرد: توسعه خوبی در ورزش کرمان داریم و باید توسعه متوازن در سطح شهرستان‌ها هم برقرار باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: بنگاه‌های اقتصادی در بحث ورزش، وظیفه‌ای ندارد بلکه وطیفه آنان صنعت، تولید و ایجاد شغل است.

پاریزی با بیان اینکه وظیفه بنگاه‌های اقتصادی در زمینه ورزش صرفاً مسئولیت اجتماعی است، افزود: خوشبختانه از این بخش‌ها در کرمان ارقام قابل توجهی کمک می‌شود لذا باید اداره کل ورزش و سایر هیئت‌های ورزشی با سیاست گذاری و هدفمند سازی هزینه‌ها و بودجه ها‌ی بنگاه ها، دخیل باشند تا با این هماهنگی بتوان در کنار توسعه ورزش قهرمانی، توسعه شادمانی و نشاط عمومی جامعه را ایجاد کرد.

او با اعلام اینکه مردم خاتون آباد نماد غیرت و عزت هستند، تصریح کرد: آنان در زمینه ورزشی، صنعت و سایر مراتب علمی جایگاهی خوبی دارند که باید توجه ویژه به این شهرستان شود.

پاریزی بیان داشت: در مجموع ۸۰ تیم ورزشی از استان کرمان در لیگ‌های مختلف حصور دارند که بخشی از آنان را ورزشکاران شهربابکی تشکیل می‌دهند.

او افزود: شهرستان شهربابک ۳۵ هیئت ورزشی فعال و بیش از ۳ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که این مهم نیز نشان دهنده بالا بودن سرانه ورزشی این شهرستان در بین سایر شهرستان‌های استان کرمان است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار