ترخیص بیش از ۱۰۰۰ موتور سیکلت رسوبی در خراسان جنوبی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از ترخیص بیش از هزار دستگاه موتورسیکلت رسوبی از ابتدای اجرای طرح ترخیص این گونه موتورسیکلت‌ها در استان خبر داد.

سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: پیش‌تر بازه زمانی در نظر گرفته شده برای اجرای طرح ترخیص موتور سیکلت های رسوبی از ۱۸ آبان ماه تا ۱۸ دی ماه در نظرگرفته شده بود اما با توجه به استقبال و اقدام مالکان موتورسیکلت‌ها برای ترخیص وسایل نقلیه خود و بهره مندی از شرایط در نظر گرفته شده، اجرای این طرح تا پایان بهمن ماه  تمدید شده است.

او افزود: تاکنون ۳۴ درصد این موتورسیکلت‌ها در استان ترخیص شده اند.

سرهنگ عباسی ادامه داد: مالکانی که موتورسیکلت آن‌ها در پارکینگ‌ها توقیف شده می‌توانند در این روز‌های پایانی اجرای طرح از این فرصت استثنایی استفاده و با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ و ارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند. 


بیشتر بخوانید


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی بیان کرد: صاحبان موتور سیکلت های رسوبی در صورت داشتن خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال با مراجعه به واحد اجرائیات پلیس راهور و ارائه سند مالکیت نسبت به تقسیط آن اقدام کنند.

او در پایان افزود: در صورت نداشتن بیمه نامه شخص ثالث، گواهینامه و یا پلاک موتورسیکلت نسبت به ترخیص با اخذ تعهد اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار