معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: از ابتدای شهریور تاکنون هزار و ۷۲۷ حامی جدید برای طرح‌های ایتام و محسنین جذب شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: از ابتدای شهریور با آغاز طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی، تاکنون هزار و ۷۲۷ حامی جدید برای طرح‌های ایتام و محسنین جذب شده است که از ۷۳۷ نفر آن‌ها کارمند هستند.
فرزاد فرهادی اضافه کرد: در حال حاضر سرانه پرداختی حامیان به ایتام بیش از ۵۹ هزار تومان و به فرزندان محسنین بیش از ۷۱ هزار تومان است.

او سرانه دریافتی فرزندان ایتام را بیش از ۷۰۶ هزار تومان و سرانه فرزندان محسنین را بیش از ۲۴۰ هزار تومان اعلام کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد و ۹۶۱ میلیون تومان کمک مردم در طرح اکرام ایتام و بیش از ۹ میلیارد و ۱۵۲ میلیون تومان هم کمک مردم در طرح اکرام محسنین جمع آوری شده است.

فرهادی اعلام کرد: در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد و ۱۱۳ میلیون تومان کمک مردمی در این دو طرح جمع آوری و به حساب فرزندان تحت حمایت واریز شده که از این میزان بیش از یک میلیارد و ۲۸۹ میلیون تومان در مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یادآورشد: مردم نیکوکار می‌توانند برای کمک به ایتام و نیازمندان از طریق مراجعه حضوری و تماس با شماره ۳۳۸۰۸ و همچنین از طریق کد مهربانی # ۰۲۸*۸۸۷۷* اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار