پس از تبرئه شدن دوباره ترامپ از استیضاح، هالیوودی‌ها عصبانیت خود را نسبت به این موضوع نشان دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ددلاین، بار دیگر دونالد ترامپ تبرئه شد؛ چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا پس از شکست استیضاحش از تیم حقوقی و حامیان خود تشکر کرد. او همچنین مدعی شد که حرکتش برای بزرگ کردن آمریکا تازه شروع شده است.

از روز گذشته تعداد زیادی از چهره‌های هالیوود مثل مارک رافلو، پامدا لاکشمی و واندا سایکز نظرات خود را نسبت به این تصمیم (تبرئه ترامپ از استیضاح) اعلام کردند. عده زیادی ناامیدی خود را از نتیجه این استیضاح ابراز کردند و تعدادی هم به میچ مکانل سناتور پرداختند که با وجود نقد ترامپ در یک سخنرانی، به او رأی «غیر گناهکار» داده است. استیضاح ترامپ به دلیل تحریک و تهییج شورش در ششم ژانویه بود.

مارک رافلو با انتشار خبری که به رأی منفی میچ مکانل مربوط بود، او را فردی بزدل و احمق توصیف کرد که در بی ارزش‌ترین مکان تاریخ قرار دارد. او این اقدام مکانل را یک سستی در انجام وظیفه توصیف کرد.

واندا سایکز، نویسنده، کمدین و بازیگر هالیوود هم در واکنش خود نوشت: میچ مکانل مثل مار است.

پاتریشا آرکت هم گفت: مکانل بعد از اینکه ترامپ را از مخمصه نجات داد، در سخنرانی خود مستقیماً از دموکرات‌ها دفاع کرد؛ عجیب و وقیح است.

جیمی کیمل، مجری و طنزپرداز آمریکایی هم گفت: دوباره احساس احمق بودن می‌کنم؛ برای اینکه امیدوار بودم بیشتر آن‌ها کار درست را انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار