هامونی گفت: تا کنون ۴۱ شرکت دانش بنیان در فرابورس پذیرفته شده است.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،هامونی مدیر عامل فرابورس ایران در آیین رونمایی از بازار مالی جمعی و شاخص صکوک فرابورس ایران، اظهار کرد: در این جلسه ما برای تامین مالی جمعی و شاخص صکوک دور هم جمع شده ایم. بحث تامین مالی از سال ۹۴ در دفتر کل کار آفرینی وزارت کار مطرح شده است.

او گفت: کار گروه ارزیابی از روزی که آغاز به کار کرده ۲۸ جلسه تشکیل داده که در این جلسات به حداقل مفاد قرارداد مشخصات عاملین نحوه ارزیابی اشاره شده است.

او بیان کرد: تا کنون ۴۱ شرکت دانش بنیان در فرابورس پذیرفته شده است.

پذیره نویسی سرخابی ها انجام نشده است

هامونی مدیر عامل شرکت فرابورس در رابطه با روند پذیره نویسی باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس گفت: هنوز این بحث در هیئت پذیرش نیامده یک جلسه پیش پذیرش برای این شرکت ها گذاشته شده و فقط هم اگر قرار باشد پذیره نویسی صورت گیرد پرسپولیس در اولویت است ، به علت آنکه استقلال از لحاظ فرایندی عقب تر است.

او افزود : باید مدارک و مستندات مطابق جلسه ی اسکایپی که در فرابورس ای که برگزار شد تهیه شود.

مدیر عامل فرابورس گفت : ما کمک های لازم را جهت ورود این دو باشگاه انجام دادیم، به گونه ای که در نیم سال دوم این دو شرکت با تغییر و تحول زیادی مواجه شده که به طور مثال می توان به اصلاح ساختار این دو شرکت اشاره کرد.

او بیان کرد: عرضه این دو باشگاه در بورس بستگی به خودشان دارد به سبب آنکه ما نکاتی را به سازمان خصوصی اعلام کردیم

هامونی در رابطه با اجرای دامنه نوسان در بازار پایه اعم از زرد و نارنجی و قرمز، گفت: دامنه نوسان در بازار زرد صورت گرفت به گونه ای که به منفی ۲ و مثبت ۳ رسید ، اگر گره های معاملاتی در صف خرید و فروش رفع شود دامنه نوسان افزایش پیدا خواهد کرد.

او بیان کرد: برای بازار قرمز و نارنجی هنوز تغییراتی صورت نگرفته اما بر حسب معاملات روزانه که در صف خرید و فروش صورت میگیرد دامنه نوسان تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، بازار سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار