معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان از ۸ مورد مثبت ابتلا به کرونا در بین مسافران ۴ پرواز خارجی فرودگاه لارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دکتر وحید یگانه معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان با بیان اینکه از همه مسافران پرواز‌های خارجی ورودی به لارستان تست تشخیص سریع کرونا گرفته می‌شود، اظهار کرد: در ۴ پرواز خارجی اخیر از ۴۱۶ مسافر تست سریع گرفته شد که از این بین ۸ مورد مثبت نیز شناسایی شدند.

او افزود: از ۸ مورد مثبت ابتلا به کرونا در این پروازها، ۴ مورد مربوط به گراش، ۲ مورد اوز، یک مورد لارستان و یک مورد نیز خنج بوده است.

دکتر یگانه با بیان اینکه یکی از مسافران که از کشور مبدا تست منفی نیز با خود داشته مورد نمونه گیری مجدد قرار گرفت، تصریح کرد: این مسافر به رغم داشتن تست منفی از کشور مبدا مورد ارزیابی قرار گرفت که با توجه به مشکوک بودن به ابتلا و انجام تست کرونا، آزمایش مسافر مذکور مثبت شناخته شد و چندی بعد نیز به علت افزایش علائم بیماری بستری شده است.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان اضافه کرد: از عموم مردم می‌خواهیم تا رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی گرفته و به هیچ عنوان دچار عادی انگاری نشوند.

شهرستان لارستان در فاصله ۳۳۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار