ابراهیم العرادی از مقاومت ملت بحرین در برابر ظلم‌های رژیم آل خلیفه خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی النجباء، ابراهیم العرادی، مدیر دفتر سیاسی ائتلاف انقلاب ۱۴ فوریه بحرین گفت: با وجود حمایت اطلاعاتی و نظامی آمریکا، انگلیس و عربستان از رژیم آل خلیفه انقلاب و مقاومت ملت بحرین همچنان ادامه دارد.

بر این اساس، ابراهیم العرادی گفت: انقلاب مردم بحرین به علت فقر، گرسنگی، محرومیت، ستم سیاسی و همه ظلم‌ها و ستم‌هایی است که در سال‌ها و دهه‌های گذشته علیه آبا و اجداد ما شکل گرفته است. این انقلاب شعله ور شده است تا بیان کند کشوری با درآمد اقتصادی بالا در بخش نفت و آلومینیوم وجود دارد که همه درآمدهایش از سوی رژیم آل خلیفه غارت می‌شود و ملت بهره بسیار اندکی از این درآمد‌ها دارد.

العرادی خاطر نشان کرد این انقلاب در اعتراض به واقعیتی به اسم برنامه ریزی سیاسی برای تغییر بافت اجتماعی ملت بحرین و سرکوب آن از سوی نظامیان و نیرو‌های امنیتی آغاز شده است.

وی افزود: برادران سنی و شیعه بحرینی در مظلومیت و ستمی که از سوی رژیم آل خلیفه بر آنان روا داشته می‌شود، یکسان هستند. این رژیم برای محقق ساختن سیاست «تفرقه بینداز و حکومت کن» تلاش و ادعا می‌کرد از سنی‌ها در مقابل حکومت ولایت فقیه یا شیعیان حمایت می‌کند. اما برادران عزیز ما دریافتند همه این شعار‌ها کذب است و رسانه‌های تنها و اجیر شده تحت نظر حکام آل خلیفه، مزدور و دروغگو هستند. از این رو همه واقعیت‌ها پس از آغاز انقلاب و انفجار اوضاع، آشکار و تبعیض سیاسی و ظلم فرقه‌ای و فقر نمایان شد.

العرادی تاکید کرد: ده سال از انقلاب ما می‌گذرد، ولی پیامد‌های آن همچنان ادامه دارد. رژیم آل خلیفه برای ایجاد انقلاب علیه انقلاب ما و وارد کردن ستون پنجم به داخل آن تلاش کرد، ولی همه توطئه هایش شکست خورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار