مسئول سبک کیوکوشین ساکاموتو ایران و خاورمیانه گفت: نخستین اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی ژاپن در ارومیه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه،  فریدون فیروزی مسئول سبک کیوکوشین ساکاموتو ایران و خاورمیانه گفت: نخستین اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی ژاپن در ارومیه با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور آغاز شد.

فیروزی افزود: این اردو طی روز‌های ۲۶ بهمن تا یک اسفند و به میزبانی خانه کاراته ارومیه برگزار می‌شود و ۴۰ ورزشکار مربی و مدیرفنی از سراسر کشور حضور دارند.

او  اضافه کرد: در بین نفرات حاضر ۲۸ ورزشکار از ۱۴ استان، ۱۰ مربی به همراه سرمربی و مدیرفنی حضور دارند که هفت ورزشکار و مربی از آذربایجان‌غربی میزبان اردو هستند.

مسئول سبک کیوکوشین ساکاموتو ایران ادامه داد: هدف از این اردو، آمادگی جهت حضور در مسابقات سال آینده ژاپن است که در صورت مهیا شدن شرایط و کنترل و کاهش شرایط کرونا، با مجوز و هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کاراته آذرماه سال آینده به مسابقات اعزام خواهیم شد.

فیروزی اظهار کرد: در پایان اردو ۱۵ نفر برتر از لحاظ شرایط آمادگی و جسمانی و برای اردوی دوم که اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ با میزبانی استان فارس برگزار خواهدشد، انتخاب می‌شوند.

او با تمجید از میزبانی ارومیه و ایجاد شرایط مناسب اردویی توسط اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و هیات کاراته این استان، گفت: در این شرایط سخت و محدودیت‌ها، میزبانی ارومیه شرایط بسیار مناسب اردویی را برای ورزشکاران این سبک کاراته ایجاد کرد.

نخستین اردوی تیم ملی کیوکوشین ساکاموتو با حضور ۲۸ ورزشکار و ۱۲ همراه در ارومیه و به مدت ۵ روز در حال برگزاری است که سعید قلیزاده به عنوان مدیر برگزاری اردو، اسماعیل کشاورز به‌عنوان سرمربی، یاسین مختار به‌نفس، مرتضی جهانگیری، سعید ارجمند، کریم ارجمند و مسلم عباسپور ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها، نفرات دعوت شده از استان آذربایجان‌غربی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.