اسدی گفت: امسال ۲۰ کافو نوری در سطح ۱۱ روستای استان ایلام نصب شده که نقش مهمی در ارائه خدمات کیفی و کمی به مشترکان بر بستر FTTH دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حشمت الله اسدی مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه ایلام گفت: این تعداد کافو در روستا‌های سراب کارزان، چشمه خزانه، نیدوله، بابامرادی، بلاوه تره علیا، چوب سرخ، چوب بور، بلاوه خشکه، بردبل، کلی کلی و علی آبادسفلی شهرستان‌های ایلام و ایوان راه اندازی شده است.

او بیان کرد: این امر مهم در راستای سرقت کابل‌های مخابراتی در روستا‌های مذکور و رفع مشکل قطعی اینترنت برای دانش آموزان این منطقه انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه ایلام با بیان اینکه شیوع کرونا نیاز به اینترنت در روستا‌ها را افزایش داده است، تاکید کرد: قطعی فیبر یا سرقت تجهیزات مخابراتی در برخی مناطق استان سبب قطع اینترنت شده که تلاش می‌شود تا پایان سالجاری مشکل قطعی اینترنت در روستا‌های باقی مانده استان رفع شود.

اسدی از بهسازی و نوسازی ١۵۴ سایت و ٨٨٨ تکنولوژی مختلف تلفن‌همراه، جهت افزایش کیفیت در ارائه سرویس‌های ارتباطی، شاخص‌های ظرفیت شبکه ارتباطی در این استان خبر داد و یادآور شد: این پروژه بهسازی با تلاش‌های شبانه‌روزی کارشناسان فنی این اپراتور، مخابرات استان و شرکت نقش اول کیفیت در مدت ۲ ماه به پایان رسیده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.