معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها، دیپلم و زیر دیپلم را که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی اسفند ماه ۹۹ هستند به خدمت سربازی فراخواند.

 سرهنگ حسینی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: کلیه مشمولان وظیفه عمومی استان در مقاطع مختلف تحصیلی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم و سوم اسفند ماه ۹۹ دریافت کرده اند، بایستی ساعت ۷ صبح روز شنبه دوم اسفند ماه ۹۹ در معاونت وظیفه عمومی استان واقع در سایت اداری حضور یابند.

او افزود: اعزام مشمولان به خدمت مقدس دوره ضرورت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح انجام خواهند شد.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: مشمولان باید قبل از اعزام به خدمت با مراجعه به نزدیک ترین مراکز بهداشت محل سکونت شان مورد معاینه قرار گیرند تا از نظر ابتلا به ویروس منحوس کرونا اطمینان حاصل شود تا موجب انتقال ویروس به دیگران نشوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی خطاب به مشمولان وظیفه عمومی گفت: در زمان اعزام به خدمت در محل معاونت وظیفه عمومی ضمن رعایت نکات بهداشتی اعم ازکوتاه کردن موی سر و ناخن نسبت به همراه داشتن لوازم شخصی از جمله قاشق و چنگال و به ویژه ماسک و دستکش  برابر دستورالعمل های بهداشتی اقدام کنند.

او از خانواده مشمولان وظیفه عمومی خواست: با توجه به شرایط کرونا از تجمع و حضور در محل معاونت وظیفه عمومی خراسان جنوبی جداً خوداری کنند.

سرهنگ حسینی با بیان این که مشمولان اعزامی به مراکز آموزشی بایستی جیره خشک بین راهی به منظور جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا را به همراه داشته باشند، تصریح کرد: رانندگان و مأموران بدرقه در طول مسیر حق توقف در رستوران‌های بین راهی برای صرف غذا را ندارند.


بیشتر بخوانید


معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: مشمولان وظیفه عمومی اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص تأهل، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده درجه یک شهداء را به همراه داشته باشند.

او در خصوص همراه داشتن سرباز کارت بانک سپه تأکید کرد و افزود: با توجه به مجوز صدور سرباز کارت برای همسان سازی پرداخت حقوق به کارکنان وظیفه، مشمولان وظیفه نسبت به اخذ سرباز کارت مصوب اقدام و از دریافت سایر کارت‌های عابر خودداری نمایند.

سرهنگ حسینی گفت: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
آخی