مرد آمریکایی که با یک فنجان قصد به چالش کشیدن چسب گوریلا گولو را داشت به دردسر بزرگی افتاد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد اهل لوئیزیانا آمریکا که قصد به چالش کشیدن چسب Gorilla Glow را داشت از بیمارستان سردرآورد. «لِن مارتین» که پس از ریختن این چسب روی یک فنجان و چسباندن آن روی لبش قصد ثابت کردن غیرواقعی بودن گزارش های مربوط به گرفتارشدن زنی با نام «تسیکا براون» را داشت خودش نیز راهی بیمارستان شد.

در اتفاقی مشابه «تسیکا براون»،  زن جوان اهل لوئیزیانا چند روز پس از استفاده از چسب Gorilla Glow و سفت شدن موهایش راهی بیمارستان شده بود. این زن که به علت تمام شدن اسپری موی خود در تصمیمی عجیب از این چسب برای موهایش استفاده کرده بود پس از آنکه متوجه شد نمی‌تواند از شر این چسب خلاص شود به بیمارستان مراجعه و تحت درمان قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


پس از انتشار گسترده این خبر، لن مارتین برای به چالش کشیدن Gorilla Glow تصمیم گرفت با یک فنجان میزان چسبندگی این چسب را مورد آزمایش قرار دهد. مارتین که تصور می‌کرد پس از چسباندن فنجان به لبش به راحتی قادر است آن را از دهان خود جدا کند در پایان متوجه شد چه اشتباه وحشتناکی مرتکب شده است.

او با انتشار ویدئوی خود در صفحه اینستاگرامش در توضیحی نوشت: «فکر می‌کردم به راحتی می‌توانم فنجان را از روی لبم بردارم و جدا کنم. اما نه. این خبر واقعی بود. نمی‌دانم چرا تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم. پزشکان در مورد بریدن لب بالایی ام و انجام عمل جراحی با من صحبت کرده اند. برای من دعا کنید.»

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از آن‌ها شگفتی خود را از حماقت عجیب این مرد ابراز کردند.

چالش چسب گوریلا گولو مرد جوان را به دردسر بزرگی انداخت

انتهای پیام/

برچسب ها: چالش جدید ، دردسر ساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
انسان معمولی
۰۷:۵۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
کمی عقل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
حالا چرا واست رو صورتش امتحان کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
خدا به همه عقل و شعور داده
چرا واقعا فکر نمیکنید
انشالله حال این بنده خدا هم خوب شه
ولی واقعا یعنی چی ؟؟؟؟؟
آخرین اخبار